Polo laten wrappen of spuiten?

Voor het spuiten word er altijd wat bepraat hoe en wat je wil. Als jij ervoor kiest om de binnenkant deurstijlen niet te laten spuiten dan is dat jou keuze.

5000 voor een auto laten spuiten is naar mijn idee niet nodig.
Het is geen Porsche. Geen Ferrari en noem maar op waar de standaard perfectie is.
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 TDI 104PK/233 NM 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Voor het spuiten word er altijd wat bepraat hoe en wat je wil. Als jij ervoor kiest om de binnenkant deurstijlen niet te laten spuiten dan is dat jou keuze.

5000 voor een auto laten spuiten is naar mijn idee niet nodig.
Het is geen Porsche. Geen Ferrari en noem maar op waar de standaard perfectie is.
Vind ik vreemd dat je voor de standaard perfectie in een Porsche of Ferrari moet rijden. In mijn Polo is de standaard wel perfectie.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Jij doet niet anders
Ik geef gewoon eerlijke niet achter de rug om stiekeme adviezen,
Je kan er tegen of je kan er niet tegen.
Heb al gemerkt hier dat verschillende mensen niet tegen eerlijkheid kunnen. ..
Maakt me niet uit ..
zo leer je mensen wel kennen
En nu back on topic jongens.

spuiten spuiten spuiten!!!
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 TDI 104PK/233 NM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!