Polo GTI JM89 verlaagd met eibach Sportline kit

JM89

Bekend lid
Spritmonitor.de
1,735
903
138
Gister de polo verlaagd met een Eibach sportline setje, ziet er een stuk beter uit.
Nu nog even de juiste maat spacers er tussen zodat de wielen netjes aansluiten met de wielkasten en ik ben tevreden.

Voor:
full


Na:
full

full
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ben wel benieuwd hoe dat rijdt (in de verschillende rijprofielen) tov het origineel
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ben wel benieuwd hoe dat rijdt (in de verschillende rijprofielen) tov het origineel
Ik zal je eerlijk zeggen je merkt uiteraard wel iets verschil, maar net zoals mijn GTE blijft het comfort er gewoon. nu 20km gereden.
Als ik er van de week in 4 dagen weer 1000 op heb zitten dan heb ik een goed beeld, maar vanwege eerdere ervaringen met eibach weet ik eigenlijk al wel dat het goed zit
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
Ok, dank. Ik was er bij mijn twee vorige Skoda's ook wel tevreden over en vond het comfort goed te doen. Achteraf met de ervaring met de GTI, was het best behoorlijk hard. En bij sommige obstakels, gelukkig niet al te vaak en ook zonder dat je het echt aan kon zien komen, gaf het een rotklap.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ok, dank. Ik was er bij mijn twee vorige Skoda's ook wel tevreden over en vond het comfort goed te doen. Achteraf met de ervaring met de GTI, was het best behoorlijk hard. En bij sommige obstakels, gelukkig niet al te vaak en ook zonder dat je het echt aan kon zien komen, gaf het een rotklap.
dat klopt dat had ik met mij. Golf ook wel eens, maar als dat alles is af en toe.. het oog wil ook wat haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ja, die enkele klap was idd best overkomelijk; er stond een veel betere wegligging tegenover (bij de Skoda's). Bij deze GTI vind ik het onderstel en de wegligging eigenlijk wel prima. Voor de looks alleen is het me niet waard. Maar dat is uiteraard ook weer verschillend per persoon.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
De wegligging is uitstekend mits je de juiste banden er onder hebt, en dus niet met de Bridgestone turanza's
maar nu met die 3/4cm verlaging en de spacers die volgende week er op komen lijkt hij een stuk breder en lager. en dat vind ik echt een stuk dikker. voor de wegligging heb ik het niet gedaan die is al goed
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Waar heb je deze besteld ?
uhh ja dat is een goeie, ik heb de 13mm bij Stroeve motorsport vandaan in Hardenberg.
en die had geen 10mm die heb ik weer bij spoorverbredershop besteld.
En even opletten op je bouten en eventueel zelf na meten.
Op de originele wielen zijn het radius / Bol conische bouten.

Bij stroeve krijg je ze bij het setje spacers bij spoorverbredershop moet je ze zelf aanvinken en bestellen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Zo, de spacers zijn ondertussen gemonteerd!
Voor: 10mm
Achter 13mm
Ik zag verschillende mensen over de wereld welke met 15/16mm rijden, in mijn ogen net iets teveel waardoor de band net buiten de kast komt.
Goed voor als je een dikke stance wil en nog lager ligt met getrokken banden, maar op de GTI zoals die nu is ziet dat er niet uit.
Dus zie hieronder het eind resultaat, komt op de foto niet zo mooi over als in het echt moet ik zeggen
full

full

full

full

full
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!