Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jayray zei:Via vw startklaar staan er aardig wat op voorraad, dus dan zal de levertijd ook wel meevallen als ik er een van kan nemen, dit in tegenstelling tot bijv. de jetta, levertijd eind aug.
jayray zei:Dan ga ik naar de dealer die diegene op voorraad heeft???? Wel raar dan dat ze er zoveel reclame voor maken.
Maar jij weet meer, leg uit?
jayray zei:Dan ga ik naar de dealer die diegene op voorraad heeft???? Wel raar dan dat ze er zoveel reclame voor maken.
Maar jij weet meer, leg uit?
Tja zwart of wit hè. Waarschijnlijk zwart, anders sta ik elke dag bij de wasstraat..
KYC zei:wat wil je dan doen een 2e handse lease auto halen ofzo? mag je dat wanneer je gaat leasen? ik dacht dat je altijd een nieuwe auto moest kopen...
jayray zei:Net de dealer aan de telefoon, hij denkt dat hij kan regelen een zwarte parel effect GTI 5-deurs, (had toch mijn voorkeur ivm jasje achterin ophangen), met climatronic. Navi wordt achteraf ingebouwd.
Verder zit er helaas geen licht en zichtpakket op, maar ja ik wist dat ik concessies moest doen. Wel multi func stuurwiel.
Heb hem ingevoerd op de site van de leasmij dus nu is het afwachten...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.