Polo gti geschikt voor 40.000-50.000 km pj

jayray zei:
Via vw startklaar staan er aardig wat op voorraad, dus dan zal de levertijd ook wel meevallen als ik er een van kan nemen, dit in tegenstelling tot bijv. de jetta, levertijd eind aug.

Stel je hiervan niet teveel voor. Heb ik ook geprobeerd, gaat niet lukken. De dealers zijn niet happig om elkaars "voorraad" te verkopen.
 
Dan ga ik naar de dealer die diegene op voorraad heeft???? Wel raar dan dat ze er zoveel reclame voor maken.
Maar jij weet meer, leg uit?

Tja zwart of wit hè. Waarschijnlijk zwart, anders sta ik elke dag bij de wasstraat..
 
jayray zei:
Dan ga ik naar de dealer die diegene op voorraad heeft???? Wel raar dan dat ze er zoveel reclame voor maken.
Maar jij weet meer, leg uit?

Tja, ik heb het ook geprobeerd. Een aantal voorraadauto's kwamen aardig in de buurt van mijn wensen, maar twee dealers vertelden mij dat ze daar niet zo happig op waren. Ook andersom, een andere dealer zou ook niet aan hoeven komen om hun eigen GTI uit voorraad op te halen.
Maar probeer het eens bij jouw dealer, misschien heeft die een ander verhaal.
 
Ja ik ga hem morgen sowieso even bellen, was nl ook even benieuw of de leasemij evt. tuning accepteert (op een 105pk).

Mijn huidige auto heb ik gehaald in Maastricht, terwijl ik in Enschede woonde en hij is in onderhoud in Zaltbommel ben inmiddels verhuisd. Dus mij maakt het niet echt uit waar die auto vandaan moet komen. Het liefst natuurlijk bij de dealer waar ik afspraken mee gemaakt heb samen met collega's, maar snelle levering zou bij mij voor dealer keuze gaan.

Volgens mij zijn dealers toch al niet zo happig om te leveren aan de leasemij, dit ivm de kortingen die de leasemaatschappijen bedingen, misschien willen ze hem dan wel helemaal niet leveren. Nah ja we shall see..
't is dus minder simpel dan ik dacht... En ik maar denken dat ik er uit was.
 
jayray zei:
Dan ga ik naar de dealer die diegene op voorraad heeft???? Wel raar dan dat ze er zoveel reclame voor maken.
Maar jij weet meer, leg uit?

Tja zwart of wit hè. Waarschijnlijk zwart, anders sta ik elke dag bij de wasstraat..

Nou met zwart ook hoor....die is na een dag ook weer smerig. Zilver is de meest ideale kleur om zo min mogelijk op te zien.
 
KYC zei:
wat wil je dan doen een 2e handse lease auto halen ofzo? mag je dat wanneer je gaat leasen? ik dacht dat je altijd een nieuwe auto moest kopen...

Nee nieuwe uit de voorraad. Moet indd nieuwe zijn en anders btw auto, maar dat gaat niet lukken he.

Heb nu ook zwart metallic, wordt ook snel smerig, maar is minder erg als bij wit.
Zal indd in de gaten houden of het de pearl effect is.
Maar als er niks anders is neem ik een witte.
Wit of zwart, er moet in iedergeval climatronic in zitten en het liefst een 5-deurs

Heb vanmorgen dealer gebeld wat hij kan regelen, zit te wachten op tel. Hoop niet dat het verhaal van multistrada opgaat.

Persoonlijk vind ik zilvergrijs voor een auto afschuwelijk.
 
Valt best mee met de viezigheid op een witte auto, ook is het een gunstige kleur bij krasjes of swirls. Zilvergrijs zou ik ook niet warm voor lopen. Een zwarte is natuurlijk altijd goed, maar okk met die kleur blijf je poetsen ;) .

Mijn vorige auto was ook een voorraad auto, daar werd echter helemaal niet moeilijk over gedaan. Terwijl hij toch van Noord-Holland moest komen. Maar een feit blijft dat autobedrijven liever een eigen voorraad auto of nieuwe verkopen.
 
@Jayray sja als je snel wilt knallen met je rechterpootje ;) dan zul je toch wat moeten inleveren...anders word dat toch 3 maanden wachten op een nieuwe bestelling :)
 
Dat dacht ik ook al, maar op climatronic wil ik eigenlijk geen concessie doen, beetje raar om in de duurste polo te rijden maar je airco hand te moeten bedienen :roll:

Maar wel zullen zien waar de dealer mee komt.... Als ie wat heeft kan ik binnen een week of 3 rijden ipv 3mnd... wordt vervolgd dus.

Zijn er eigenlijk nog meer opties die ik persé zou moeten hebben?
Sat Nav laat ik acheraf inbouwen scheelt weer in de bijtelling..
 
uhm...Climatronic, Licht zicht Pakket, Winterpakket zijn wel de opties die ik erg waardeer Big Grin oh ja dat Bluetooth bellen is echt geweldig!! Big Grin ik had nooit een carkit gehad...altijd cheap ass via de telefoonspeaker proberen terug te praten..maar dit is natuurlijk 100x beter

persoonlijk vind ik de RNS310 navigatie niet echt beter dan TomTom...de routes die hij aangeeft vind ik wat onlogisch soms...soms stuurt die me de N-weggetjes op terwijl de A2 er naast ligt o_O...ach ja ik heb altijd me externe navi nog mocht ik de RNS te irritant vinden Stick Out Tongue
 
tja regensensor heb ik nu ook wil ik eigenlijk niet missen. Winterpakket mooie optie alhoewel auto vrijwel altijd binnen staat. (vergeet dat wel eens al ik weekend weg ben en ineens moet krabben, waar cd doosjes al niet goed voor zijn ;) )
Carkit is een must, maar wordt alijd door de zaak ingebouwd dus bluetooth niet nodig.
Als er alleen maar gewone airco inzit, is climatronic dan nog achteraf te regelen? (als dat zo is waarom zegt die dealer dat niet gelijk, heb trouwens sowieso nog niks gehoord).

En begrijp ik het nou goed dat er standaard geen cruisecontrol op zit?

Hahaha externe navi voor als de navi weigert nah klinkt lekker dan. Als ik naar frankrijk rijd heb ik trouwens ook altijd een wegenboek bij me. Is toch een prettiger gevoel dat je ergens op terug kan vallen mocht het echt nodig zijn. Wordt je navi gestolen op vakantie weet je niet hoe je terug moet hahaha..
 
Net de dealer aan de telefoon, hij denkt dat hij kan regelen een zwarte parel effect GTI 5-deurs, (had toch mijn voorkeur ivm jasje achterin ophangen), met climatronic. Navi wordt achteraf ingebouwd.
Verder zit er helaas geen licht en zichtpakket op, maar ja ik wist dat ik concessies moest doen. Wel multi func stuurwiel.
Heb hem ingevoerd op de site van de leasmij dus nu is het afwachten...
 
jayray zei:
Net de dealer aan de telefoon, hij denkt dat hij kan regelen een zwarte parel effect GTI 5-deurs, (had toch mijn voorkeur ivm jasje achterin ophangen), met climatronic. Navi wordt achteraf ingebouwd.
Verder zit er helaas geen licht en zichtpakket op, maar ja ik wist dat ik concessies moest doen. Wel multi func stuurwiel.
Heb hem ingevoerd op de site van de leasmij dus nu is het afwachten...

Hoop je van de week wat te horen?
 
vandaag gebeld en heb het orderform ontvangen.
Zoals het nu naar uitziet wordt het een:

Black magic 5 deurs (handig ivm jasje ophangen)
opties
Climatronic (maar dat is bij een nieuw te bestellen standaard)
rns 310 europa voorgeprogrammeerd
multifunctioneel leren stuur
Pasagiers airbag uitschakelbaar(geen idee wat ik daarmee moet, ik vervoer geen baby's en van mijn vrouw hoef ik ook nog niet af )
en verder helaas niks...

Dit is wat de dealer voor mij kon vinden. Enige wat ik jammer vind en waarschijnlijk zal missen is het licht en zicht pakket of eigenlijk de regensensor...


Iedereen nogmaals bedankt voor alle antwoorden en het helpen bij het maken van een keuze!
 
aarg begin het angstige gevoel te krijgen dat jullie (lees multistrada) gelijk begint te krijgen....
wat een gedoe, 2 weken verder en nog nergens. Levertijd van een nieuw te bestellen ca. 10 weken.

Ik had al bedacht dat een witte ook goed was, maar dat helpt ook niet echt. Wat nu?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!