Polo AW Van halogeen naar Led koplampen

Als je originele in wilt bouwen moet ook je Gateway en de BCM van de HIGH versie zijn anders werkt het ook niet. Erg goed koop is het helaas niet de achterlichten is ene stuk makkelijker
 
Dacht zal geen nieuw topic hiervoor aanmaken! Maar zelf halogeen koplampen. Zijn hier leden die de lamp zelf hebben vervangen voor Led? Zowel dim als grootlicht? Welke hebben jullie gebruikt en gewoon plug and play? Ben niet zo technisch :) zit er ook te denken dit te doen.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
Ziet er op zich goed uit dat spul van Ali, ben wel benieuwd naar de waterdichtheid van het spul. Mijn vrouw heeft zelf ook een Polo AW met halogeen koplampen. Een volledige OEM LED ombouw is mij te kostbaar, maar dit is misschien wel een mooie oplossing.
 
Audi  S5 Sportback / TTS Roadster / S3 Sportback  TFSI 
  • Leuk
Waarderingen: FRL_AW
Inmiddels de Ali levering binnen gekregen en geinstaleerd? Hoe bevalt het?
Ik ben benieuwd of de modules van de standaard halogeen lampen ook corresponderen met de led koplampen. Ik kan de LED Koplampen kopen voor een mooi prijsje, maar dan zonder modules.
 
VW POLO  AW  1.0 Parrelblack 
Ziet er op zich goed uit dat spul van Ali, ben wel benieuwd naar de waterdichtheid van het spul. Mijn vrouw heeft zelf ook een Polo AW met halogeen koplampen. Een volledige OEM LED ombouw is mij te kostbaar, maar dit is misschien wel een mooie oplossing.
Kwaliteit is prima, geen last van vocht in de lampen of iets dergelijks.
Ik heb ze via Diversion gekocht en die dropshippen via Ali, kost je meer en heeft geen toegevoegde waarde.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Je hebt sindskort goedkeurde H7 led lampen van osram. De leddriving serie. Hij is goedgekeurd in duitsland al voor de polo.
Misschien heb je hier iets aan
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 
Een maat van mij heeft dit laten doen op de OEM wijze en dit had hij nodig:

+ koplampen thats it.

Inbouw kost 150 euro bij vastechnics in zeist, het kabelsetje kost 400 euro en de koplampen pak weg 600-800, in goede staat.

Al met al ben je rond 1350 klaar ruim berekend.
 
Volkswagen  Polo  - 
Een maat van mij heeft dit laten doen op de OEM wijze en dit had hij nodig:

+ koplampen thats it.

Inbouw kost 150 euro bij vastechnics in zeist, het kabelsetje kost 400 euro en de koplampen pak weg 600-800, in goede staat.

Al met al ben je rond 1350 klaar ruim berekend.
Bedoel je dat dit setje ook nodig is? Zeggen ze namelijk niets van bij Cartronics, geven aan voor €500 bouwen ze het in en coderen.
Ik heb de Highline AW, wellicht scheelt dat.
 
VW POLO  AW  1.0 Parrelblack 
Bedoel je dat dit setje ook nodig is? Zeggen ze namelijk niets van bij Cartronics, geven aan voor €500 bouwen ze het in en coderen.
Ik heb de Highline AW, wellicht scheelt dat.
Als Cartronic het voor 500 incl inbouw doet, dan heb je de kabelsetje niet nodig die regelen ze zelf behoorlijk goedkoop zou het direct doen.

Normaal gesproken vraagt een bedrijf voor inbouw 150 euro, kabelsetje is in dit geval dan 400 euro kom je op 550 incl inbouw + kabelset uit, en Cartronic doet het voor 500 zou het daar doen ben je 50 euro goedkoper uit.
 
Volkswagen  Polo  - 
VW POLO  AW  1.0 Parrelblack 
Ik heb ze voor € 550,00 van Ebay Kleinanzeigen (Duitsland) inbouw bij Cartronic was iets van € 500,00 (inclusief inleren hoogteregeleing etc.) en erg netjes gedaan.
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Als je 2e hands koopt altijd goed kijken naar steenslag/schade. Maar wat hier ook wordt benoemd ze zijn diefstalgevoelig, paar schroeven losdraaien en weg zijn ze.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!