Polo aw Draadloos tel opladen.

Dat plaatje onder handrem heb ik eruit gekregen. Met spudger van brodit en die van mijn 70mai dashcam. En kon in de ruimte deze foto nemen. Maar om met hand de hele 12V connector naar boven te duwen. Dat is lastig. Koude vingers.
 

Bijlagen

  • A361FE64-0280-4A26-ABF5-2A1014A5DE9C.jpeg
    A361FE64-0280-4A26-ABF5-2A1014A5DE9C.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 19
Volkswagen  Polo AW /2G  1.0 TSI 70KW COMFORTLINE 
Dat plaatje onder handrem heb ik eruit gekregen. Met spudger van brodit en die van mijn 70mai dashcam. En kon in de ruimte deze foto nemen. Maar om met hand de hele 12V connector naar boven te duwen. Dat is lastig. Koude vingers.
Zou er tijd voor vrij maken, connector krijg je er zo uit maar om het weer erin te krijgen is een hele klus, vandaar dat ik hem gewoon eruit heb geduwd.
 
Volkswagen  Polo  - 
Hoe bedoel je er weer in krijgen? Dat lijkt op op hoop van zegen gaat er niets kapot. Mmm. Daar zit ik niet op te wachten met mijn lease bak.
Nou om de connector eruit te halen en weer erin te doen op die positie, is vrij lastig. Vandaar dat ik je adviseer zoals wat ik gedaan heb de aansteker eruit te duwen, dan kom je er makkelijker bij. Of als je het gewoon heel safe wilt doen console loshalen, of eventueel een fusee tapper kopen van aliexpress en aansluiten op je contactstroom.
 
Volkswagen  Polo  - 
Ik bedoel het uitduwen van de aansteker/12V connector. Die zijpanelen aan bestuurders en passagierskant zijn niet het probleem. Het gaat nu om het loskoppelen van de connector. Of als het volgens jou beter kan door de 12V aansluiting eruit te duwen. Ik moet wel mijn fikken er tussen zien te krijgen en kracht kunnen zetten.
 
Volkswagen  Polo AW /2G  1.0 TSI 70KW COMFORTLINE 
Originele onderdeel van VW is eindelijk binnen. Nu kan het eindelijk worden ingebouwd. En ja, het door AliExpress geleverde onderdeel past ook.
Het inbouwen of eigenlijk het verbinden met de stroomvoorziening heeft een kink in de kabel naar voren gebracht. Ik kan met mijn dikke vingers niet bij de 12V voorziening in midden console. Zijpaneel eruit. Okay. Maar de connector is niet echt bereikbaar. In alle rust binnenkort eens voorzichtig met een punttang een poging wagen.
En is het nu allemaal gelukt en hoe bevalt het? Gaat het laden snel, ik zie staan 15v output dat is wel snel en krijg je nu ook een melding op je infotainment scherm dat er een telefoon wordt opgeladen? Je hebt deze aangesloten op je sigaretten aanstekker toch, heeft dit geen impact als je nu je sigarettenaanstekker wil gebruiken want waarom heb je deze niet aangesloten via je zekeringkast?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!