Polo aw Draadloos tel opladen.

iGadgetman

Premium lid
30 sep 2020
67
15
33
Land
Netherlands
Dat plaatje onder handrem heb ik eruit gekregen. Met spudger van brodit en die van mijn 70mai dashcam. En kon in de ruimte deze foto nemen. Maar om met hand de hele 12V connector naar boven te duwen. Dat is lastig. Koude vingers.

Bijlagen

• A361FE64-0280-4A26-ABF5-2A1014A5DE9C.jpeg
    A361FE64-0280-4A26-ABF5-2A1014A5DE9C.jpeg
    1,9 MB · Weergaven: 8
Volkswagen  Polo AW /2G  1.0 TSI 70KW COMFORTLINE 

MaartenAW

Lid
2 dec 2020
48
19
8
Land
Netherlands
Dat plaatje onder handrem heb ik eruit gekregen. Met spudger van brodit en die van mijn 70mai dashcam. En kon in de ruimte deze foto nemen. Maar om met hand de hele 12V connector naar boven te duwen. Dat is lastig. Koude vingers.
Zou er tijd voor vrij maken, connector krijg je er zo uit maar om het weer erin te krijgen is een hele klus, vandaar dat ik hem gewoon eruit heb geduwd.

Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 

iGadgetman

Premium lid
30 sep 2020
67
15
33
Land
Netherlands
Zou er tijd voor vrij maken, connector krijg je er zo uit maar om het weer erin te krijgen is een hele klus, vandaar dat ik hem gewoon eruit heb geduwd.
Hoe bedoel je er weer in krijgen? Dat lijkt op op hoop van zegen gaat er niets kapot. Mmm. Daar zit ik niet op te wachten met mijn lease bak.

MaartenAW

Lid
2 dec 2020
48
19
8
Land
Netherlands
Hoe bedoel je er weer in krijgen? Dat lijkt op op hoop van zegen gaat er niets kapot. Mmm. Daar zit ik niet op te wachten met mijn lease bak.
Nou om de connector eruit te halen en weer erin te doen op die positie, is vrij lastig. Vandaar dat ik je adviseer zoals wat ik gedaan heb de aansteker eruit te duwen, dan kom je er makkelijker bij. Of als je het gewoon heel safe wilt doen console loshalen, of eventueel een fusee tapper kopen van aliexpress en aansluiten op je contactstroom.

Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 

iGadgetman

Premium lid
30 sep 2020
67
15
33
Land
Netherlands
Ik bedoel het uitduwen van de aansteker/12V connector. Die zijpanelen aan bestuurders en passagierskant zijn niet het probleem. Het gaat nu om het loskoppelen van de connector. Of als het volgens jou beter kan door de 12V aansluiting eruit te duwen. Ik moet wel mijn fikken er tussen zien te krijgen en kracht kunnen zetten.