Polo aw Draadloos tel opladen.

Originele onderdeel van VW is eindelijk binnen. Nu kan het eindelijk worden ingebouwd. En ja, het door AliExpress geleverde onderdeel past ook.
Het inbouwen of eigenlijk het verbinden met de stroomvoorziening heeft een kink in de kabel naar voren gebracht. Ik kan met mijn dikke vingers niet bij de 12V voorziening in midden console. Zijpaneel eruit. Okay. Maar de connector is niet echt bereikbaar. In alle rust binnenkort eens voorzichtig met een punttang een poging wagen.
 

Bijlagen

  • 57ADCB16-4D97-4538-ACFD-7AC5883DEAFB.jpeg
    57ADCB16-4D97-4538-ACFD-7AC5883DEAFB.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 48
  • D4E464C8-C91A-462E-ABFE-45ACE540A8AA.jpeg
    D4E464C8-C91A-462E-ABFE-45ACE540A8AA.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 42
  • 963E141C-DFB0-4632-AB99-B3E24623F554.jpeg
    963E141C-DFB0-4632-AB99-B3E24623F554.jpeg
    1.9 MB · Weergaven: 51
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW /2G  1.0 TSI 70KW COMFORTLINE 
Originele onderdeel van VW is eindelijk binnen. Nu kan het eindelijk worden ingebouwd. En ja, het door AliExpress geleverde onderdeel past ook.
Het inbouwen of eigenlijk het verbinden met de stroomvoorziening heeft een kink in de kabel naar voren gebracht. Ik kan met mijn dikke vingers niet bij de 12V voorziening in midden console. Zijpaneel eruit. Okay. Maar de connector is niet echt bereikbaar. In alle rust binnenkort eens voorzichtig met een punttang een poging wagen.
Topper! heb je een linkje voor mij van aliexpress? de module.
 
Volkswagen  Polo  - 
Topper! heb je een linkje voor mij van aliexpress? de module.

Ik kom echter niet bij de 12V plug in de Polo. Daar baal ik een beetje van. En als ik em eruit heb zal de verloop er weer in moeten.

Overigens heb ik de kabel die in de charger gaat iets dieper vastgezet in de charge module.
 
Volkswagen  Polo AW /2G  1.0 TSI 70KW COMFORTLINE 

Ik kom echter niet bij de 12V plug in de Polo. Daar baal ik een beetje van. En als ik em eruit heb zal de verloop er weer in moeten.

Overigens heb ik de kabel die in de charger gaat iets dieper vastgezet in de charge module.
Dankje, ik ga hem gewoon trekken naar de zekering kast.
 
Volkswagen  Polo  - 
Ik heb een Anker 12V plug met PD en USB die laad mijn iPhone 11 Pro Max snel op. Maar zoals ik al schreef.. Kabeltje. En ik wil voor cleane look. En als ik mijn mobiel met kabel in console leg dan steekt het uit. En zal bij een trilling de lightning connector misschien wel kunnen beschadigen. Een Wireless Charger is voor lange ritten dan wel mooi. Voor korte ritten naar mijn werk hoef ik niet te laden. En ik heb zo'n CPlay2Air adapter voor wireless CarPlay. Werkt ook best goed.


vraagje,

waar heb je die CPlay2air adapter gekocht en wat kost die?
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
Bij die firma. https://cplay2air.com Was toen iets van een aanbieding. Maar ik heb een vermoeden dat de carlinkit 2.0 hetzelfde binnenwerk heeft. (updaten van de software van de cPlay2Air en de Carlinkit 2.0 gaat op exact dezelfde wijze) Ik rij nu zo'n anderhalve maand rond met dit doosje. Soms duurt het even voordat ik draadloos verbinding heb met CarPlay. Soms binnen 10 sec. Wel fijn dat je telefoon in zak kan houden, of als ik de draadloze lader gevoed kan krijgen, of op de wireless lader.
 
Volkswagen  Polo AW /2G  1.0 TSI 70KW COMFORTLINE 
  • Leuk
Waarderingen: Nick-the-quick
Bij die firma. https://cplay2air.com Was toen iets van een aanbieding. Maar ik heb een vermoeden dat de carlinkit 2.0 hetzelfde binnenwerk heeft. (updaten van de software van de cPlay2Air en de Carlinkit 2.0 gaat op exact dezelfde wijze) Ik rij nu zo'n anderhalve maand rond met dit doosje. Soms duurt het even voordat ik draadloos verbinding heb met CarPlay. Soms binnen 10 sec. Wel fijn dat je telefoon in zak kan houden, of als ik de draadloze lader gevoed kan krijgen, of op de wireless lader.
oke thanks, ik ga effe checken
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
Ik had een vergelijkbaar probleem met het draadloos opladen in mijn AW. Ik heb nu een ruwe hoesje om de iPhone heen gedaan sindsdien laad hij perfect draadloos in de auto.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 
Bij mij zit die optie er in. Met mijn vorige telefoon (S8 +) werkte met mijn huidige (A70) niet. Maar ik vond de werking uiterst teleurstellend. Opladen ging ontzettend langzaam. Met de lader in de 12V gaat het veel en veel sneller
Ik moet je eerlijkheidshalve zeggen dat ik in mijn vorige Polo AW (BJ 2018) alleen maar problemen had met het draadloos opladen, het probleem van inderdaad vaak de melding dat ik mijn iPhone beter moest plaatsen. Mijn huidige Polo AW (BJ 2020) heeft dit probleem totaal niet. Voor mij werkt het prima en ook qua snelheid. Eigenlijk ben ik er wel tevreden mee ;) .
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: iGadgetman en MaartenAW
Originele onderdeel van VW is eindelijk binnen. Nu kan het eindelijk worden ingebouwd. En ja, het door AliExpress geleverde onderdeel past ook.
Het inbouwen of eigenlijk het verbinden met de stroomvoorziening heeft een kink in de kabel naar voren gebracht. Ik kan met mijn dikke vingers niet bij de 12V voorziening in midden console. Zijpaneel eruit. Okay. Maar de connector is niet echt bereikbaar. In alle rust binnenkort eens voorzichtig met een punttang een poging wagen.
Dikke troep is het, de wireless charger gaat niet eens door de originele rubberen mat van VW, als ik de mat eruit haal en hem dan erop leg werkt die wel. Toch maar voor OEM gaan.
 
Volkswagen  Polo  - 
Dikke troep is het, de wireless charger gaat niet eens door de originele rubberen mat van VW, als ik de mat eruit haal en hem dan erop leg werkt die wel. Toch maar voor OEM gaan.
Ik moet het nog steeds aansluiten. Had mailtje uitstaan bij INBAY. Leuke handleiding, maar wanneer je na verwijderen van paneel aan passagierskant niet bij de aansluiting van de 12V kunt om de verloopstekker aan te sluiten. Het liefst wil ik niet op de zekeringkast aansluiten, al dacht ik dat F55 (zekering voor 12V connector) een zekering heeft voor 20A. Ik heb geen zin om mijn elektrieke net in de auto als een lont op te branden.

Overigens is het matje wat bij de Ali component werd geleverd net zo dik als de originele mat.
 
Volkswagen  Polo AW /2G  1.0 TSI 70KW COMFORTLINE 
Ik moet het nog steeds aansluiten. Had mailtje uitstaan bij INBAY. Leuke handleiding, maar wanneer je na verwijderen van paneel aan passagierskant niet bij de aansluiting van de 12V kunt om de verloopstekker aan te sluiten. Het liefst wil ik niet op de zekeringkast aansluiten, al dacht ik dat F55 (zekering voor 12V connector) een zekering heeft voor 20A. Ik heb geen zin om mijn elektrieke net in de auto als een lont op te branden.

Overigens is het matje wat bij de Ali component werd geleverd net zo dik als de originele mat.
Je moet gewoon het kabeltje van de 12V connector los halen en in die van Aliexpress stoppen is als het goed is een splitter kabel, 1 stop je in de 12v terug en die oorspronkelijk in de 12V hoorde die stop je in het aliexpress verloop stukje, en sluit je vervolgens wireless charger aan.
 
Volkswagen  Polo  - 
Je moet gewoon het kabeltje van de 12V connector los halen en in die van Aliexpress stoppen is als het goed is een splitter kabel, 1 stop je in de 12v terug en die oorspronkelijk in de 12V hoorde die stop je in het aliexpress verloop stukje, en sluit je vervolgens wireless charger aan.
Dat weet ik. Maar ik kom met mijn hand niet bij de 12V kabel onder het console. Stoel helemaal naar achter, paneel eruit. Kabel heb ik er al wel liggen.
 
Volkswagen  Polo AW /2G  1.0 TSI 70KW COMFORTLINE 
Dat weet ik. Maar ik kom met mijn hand niet bij de 12V kabel onder het console. Stoel helemaal naar achter, paneel eruit. Kabel heb ik er al wel liggen.
Ik heb de 12V aansteker eruit getrokken. met geweld maar netjes weer terug gekregen geen spoor van te bekennen. Anders zal je het gehele console moeten demonteren.


Dit stukje eruit trekken dan kun je erbij komen.

Immers de wireless charger straal komt niet boven het OEM rubberen matje waar de aanduiding van draadloos opladen op staat.
 
Volkswagen  Polo  - 
Ik heb de 12V aansteker eruit getrokken. met geweld maar netjes weer terug gekregen geen spoor van te bekennen. Anders zal je het gehele console moeten demonteren.


Dit stukje eruit trekken dan kun je erbij komen.

Immers de wireless charger straal komt niet boven het OEM rubberen matje waar de aanduiding van draadloos opladen op staat.
Ik ga eens kijken. Heb je gewoon getrokken of een plastic interieur spudger (of hoe zo'n ding ook heet) gebruikt?
 
Volkswagen  Polo AW /2G  1.0 TSI 70KW COMFORTLINE 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!