Polo AW (2018) diffuser vervangen

Het is gelukt! Ik hoefde de diffuser niet aan te passen. Ik heb olie op de pinnetjes gedaan en daarna ging het erin als boter. Moest het wel via de achterkant aanduwen dus heb mn hand erin gepropt waardoor ik wat wondjes op mn handen heb Big Grin



Ik heb verder de zijkanten vastgezet met lijm en daarna met schroeven deze vastgezet, dubbel vast dus.. Hieronder het resultaat, sorry voor de cringy instagram emoji’s Stick Out Tongue

Thanks voor de info hierboven!
ACAE1B8E-7D6A-4443-93AE-E7C0F9A8DA3A.jpeg
Waar heb je het onderdeel gekocht en u spoiler?
 
Volkswagen  Polo aw 2018  1.0 tsi 
Hoi allemaal,

voor degene die het zich afvraagt, dit zijn de prijzen en artikel nummers bij de volkswagen:

V2GS807568 = 92,17 (Achterdiffuser)
V2G0807834 = 47,39 (sierstuk)
V2G0807833 = 47,39 (sierstuk)
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Als kuzman origineel is is het dan niet voordeliger om daar te bestellen? En hoe krijgen jullie de std diffuser los, via dat gat losklikken aan de binnenkant?
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Als kuzman origineel is is het dan niet voordeliger om daar te bestellen? En hoe krijgen jullie de std diffuser los, via dat gat losklikken aan de binnenkant?

Hoi Noenoe!

dat is inderdaad goedkoper maar ik koos in mijn geval voor de dealer door de snelle levertijd! Vandaag bestellen en morgen vroeg ophalen.

zie hier de link van het monteren op YouTube!
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: noenoe
Zou deze ook zonder veel moeite eronder passen? Ik wil namelijk meer de GTI look hebben achter.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Zou deze ook zonder veel moeite eronder passen? Ik wil namelijk meer de GTI look hebben achter.
Enkel als je een GTI achterbumper hebt. Heb jij twee pijpjes naast elkaar dan?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!