Polo AW (2018) diffuser vervangen

Hallo!

Ik lees graag het polo forum door en deel zoals velen van jullie de lange wachttijd.begin januari heb ik mijn Polo AW Highline 95PK DSG dan eindelijk mogen ontvangen (lease) met de nodige opties en rij er met veel plezier in.

Maar dan nu de vraag aan jullie! Ik heb geen R-line pakket maar wil wel graag de uitlaat van R-line, na lang zoeken heb ik deze gevonden via: https://www.kunzmann.de/shop/en/spo...polo-6-2g-genuine-volkswagen-retrofitting.htm en afgelopen vrijdag ontvangen.

Hebben jullie al ervaring met het vervangen van je diffuser? Ik krijg de nieuwe opzich wel op zijn plek, maar haakt niet overal netjes vast aan bevestiging. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Wellicht nog even leuk om te delen wat er nu in mijn polo zit:

- Highline
- Led pakket
- Spiegel pakket
- Winter pakket
- Executive pakket
- Advance pakket
- Parkassist
- Helix subwoofer

Gr. Koen
Hoi koen ik wil ook graag die diffuser bestellen voor mijn polo bij kunzmann maar hoe gaat dat in zijn werk
.moet je betalen via PayPal of heb je via andere manier besteld

Ik hoor het graag
Groet peter
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Wat kost zo'n diffuser nou bij de dealer als ik vragen mag ik zit er ook aan te twijfelen om hem te kopen

Had heb bij de VW dealer besteld, heb daar aardig wat onderdelen besteld voor mijn andere 3 auto’s dus kreeg wel korting. Dacht dat het rond de 200 euro zat zonder? Sowieso niet daarboven. Let wel even op, die chromen uitlaat stukken zijn 2 losse onderdelen die je in de diffuser zelf moet klikken. Vergeet deze niet te bestellen. Ik heb hem overigens geinstalleerd zonder de nieuwe diffuser te hoeven bijzagen. Aan de uiteindes zou ik wel 2 self tapping schroeven zetten zodat het niet los zit daar. Laat het weten wanneer hij erop zit. Succes!!
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Had heb bij de VW dealer besteld, heb daar aardig wat onderdelen besteld voor mijn andere 3 auto’s dus kreeg wel korting. Dacht dat het rond de 200 euro zat zonder? Sowieso niet daarboven. Let wel even op, die chromen uitlaat stukken zijn 2 losse onderdelen die je in de diffuser zelf moet klikken. Vergeet deze niet te bestellen. Ik heb hem overigens geinstalleerd zonder de nieuwe diffuser te hoeven bijzagen. Aan de uiteindes zou ik wel 2 self tapping schroeven zetten zodat het niet los zit daar. Laat het weten wanneer hij erop zit. Succes!!
Zal ik zeker doen bedankt voor de tips
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  • Leuk
Waarderingen: TimothyR
TimothyR
Had heb bij de VW dealer besteld, heb daar aardig wat onderdelen besteld voor mijn andere 3 auto’s dus kreeg wel korting. Dacht dat het rond de 200 euro zat zonder? Sowieso niet daarboven. Let wel even op, die chromen uitlaat stukken zijn 2 losse onderdelen die je in de diffuser zelf moet klikken. Vergeet deze niet te bestellen. Ik heb hem overigens geinstalleerd zonder de nieuwe diffuser te hoeven bijzagen. Aan de uiteindes zou ik wel 2 self tapping schroeven zetten zodat het niet los zit daar. Laat het weten wanneer hij erop zit. Succes!!
Nou het is gelukt ik heb de diffuser erop zittenIMG-20200606-WA0001.jpg
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Ja idd ik wil ook een kijken of ik die twee strippen van de voorbumper van een rline op de standaard bumper kan krijgen

Volgens mij heeft iemand daar al onderzoek naar gedaan, die hoeken zijn net wat anders. Je kunt wel een aftermarket lip splitter monteren. Je skirts van de R line passen geloof ik wel :)
 
Volkswagen  2022 Polo Business R+  TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Volgens mij heeft iemand daar al onderzoek naar gedaan, die hoeken zijn net wat anders. Je kunt wel een aftermarket lip splitter monteren. Je skirts van de R line passen geloof ik wel :)
Ik vroeg me af hoe de sideskirts bevestigt zitten
Ik heb bij de dealer navraag gedaan
Maar daar staat aleen een strip op de tekening met twee bouten op de kopse kanten maar niet hoe de bevestiging op de dorpel is
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Beste, ik zou graag ook dit onderdeel vervangen, had het al op de website gezien waar je een stuk moet uitzagen en vraag me af of het echt zo makkelijk is of ik toch gewoon een bestel bij volkswagen zelf
 
Volkswagen  Polo aw 2018  1.0 tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!