Goedenavond!
Ik heb een paar maanden geleden een polo 9n3 gti gekocht waar wat aanpassingen aan zijn gedaan maar hij loopt niet lekker..
Aanpassingen door vorige eigenaar(en):
Secundaire luchtpomp verwijderd
KO4 imitatie turbo
Ramair luchtfilter
Grotere downpipe
Sportkat (300 cell)
Geen merk dumpvalve
Er lag een uitdraai in de auto dat hij 220 pk had met een mooie curve.
Reeds vervangen:
Kunststof pijp van turbo naar beneden (lucht sloot niet goed af)
Diverse slangenklemmen
N79
Originele dumpvalve geplaatst
Druk op inlaat gezet en geen lekkages meer.
Compressietest op cilinders alles ok
Één keer heb ik er tussendoor mee kunnen rijden alsof alles goed was en trok soepel van start tot 6000 toeren maar helaas is het daarbij gebleven..
Heeft iemand suggesties hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Ik heb een paar maanden geleden een polo 9n3 gti gekocht waar wat aanpassingen aan zijn gedaan maar hij loopt niet lekker..
- Trekt schokkerig op (wel heel woest) maar slechts tot ong 4500 toeren.
- Als ik gas blijf geven gaat de auto soms in een soort noodloop en is er geen turbodruk meer tot ik het contact aan en uit zet.
Aanpassingen door vorige eigenaar(en):
Secundaire luchtpomp verwijderd
KO4 imitatie turbo
Ramair luchtfilter
Grotere downpipe
Sportkat (300 cell)
Geen merk dumpvalve
Er lag een uitdraai in de auto dat hij 220 pk had met een mooie curve.
Reeds vervangen:
Kunststof pijp van turbo naar beneden (lucht sloot niet goed af)
Diverse slangenklemmen
N79
Originele dumpvalve geplaatst
Druk op inlaat gezet en geen lekkages meer.
Compressietest op cilinders alles ok
Één keer heb ik er tussendoor mee kunnen rijden alsof alles goed was en trok soepel van start tot 6000 toeren maar helaas is het daarbij gebleven..
Heeft iemand suggesties hoe ik dit het beste aan kan pakken?
Volkswagen
Polo 9n3