Polo 9N zomer velgen update :: 2002

Sow winterbanden zitten er onder.
Na een jaar geen quad gereden te hebben is het toch allemaal weer beginnen te kriebelen.
Het is een yfz 450 geworden lekker snel tegenover de polo Stick Out Tongue
khao.jpg


De polo krijgt in de kerst vakantie een APK en een groter beurt met motor flush (omdat ik hem een jaartje heb nu).
 
Moet je je eens voorstellen, hetzelfde effect kun je ook over je hele wagen krijgen bij goede voorbereiding van het lak- én glaswerk... ;)
 
Volkswagen  Golf MK4 AGR, Polo 9N  1.9TDI 118PK, 1.9TDI PD 145PK 
Haha ja voor luie mensen wil ik niet zeggen.
Ik wil mijn auto namelijk zo schoon mogelijk houden en wax verdwijnt na 2 maanden.
Dit spul zou een stuk langer mee moeten gaan.
Idd dit spul is er ook voor over de hele auto alleen dan heet het anders en daar heb je ook weer verschillende soorten van.
Ik vind het ideaal.
 
CarPro CQuartz, Gtechniq C1, EXO en Nanolex Ultra serie.
Allemaal in bezit (of gehad), doen allen relatief gezien hetzelfde.
De een alleen wat beter, langer of gemakkelijker dan de ander ;)
 
Volkswagen  Golf MK4 AGR, Polo 9N  1.9TDI 118PK, 1.9TDI PD 145PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!