Polo 9N zomer velgen update :: 2002

Jep dat gaat zeker wat kosten.
Maar ja dan heb je ook wat he.
Dan heb ik eigelijk een 9n3 highline en die zijn aanzienlijk duurder als waar ik hem voor heb gekocht.

En ja die van mij is ook van carpoint dus dat zal gewoon moeten passen.
 
Ik zal er morgen mee klooien man. Bedankt voor je feedback! Waarom trouwens de neus van een 9N3? Ik zou het centjes ergens anders in stoppen man. Leren bekleding niets voor jou?
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
En je hebt gelijk man. Hij past gelijk op de aansluiting die er origineel op zit. Bij mij zit hij er ook op. Mijn antenne versterker is helaas stuk dus ik heb zo nu en dan bagger bereik. Maar maandag even een nieuwe versterker kopen.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Leren bekleding is niets voor mij ik zie mijn auto meer van de buitenkant als van de binnenkant Stick Out Tongue.
Leer is niets voor mij is in de winter altijd ijs en ijs koud en aangezien dat ik geen grote afstanden afleg.
Hou ik het liever bij deze stoelen.
En als het nu lukt wat ik wil, dan gaat mij het ombouwen niet zo veel geld kosten.

Bosino als je dat voor mij zou willen doen heel graag 1.11 is de kabel.
Dan hoop ik dat dat goed gaat komen.
Ik moet namelijk 2x op de open knop doen voordat alle deuren open gaan en dat ben ik wel een beetje moe.

broodplank inderdaad het bereik word wat slechter maar het ziet er 10x beter uit dus het is het mij wel waard.
Al moet hij wel nog een keer in de lak kleur worden gespoten.
 
Sow vandaag 500km gereden om naar een 9n3 neus te gaan kijken.
Dat viel toch vies tegen :( dus dat project komt op de lange baan want ik heb heel Nederland en België afgezocht maar niets wat interessant was.
Dan nu maar even wachten tot het weer goed weer is.
En dan velgen + schroefset.
 
Nouw het was eigenlijk een 9n3 waarvan de achterkant helemaal afgebrand was.
Ik ging er dus heen met de gedachte dat er aan de voorkant niet veel mis mee was.
Het rechter zij scherm en bumper hadden toch wat te krassen en voor die prijs hoefde dat voor mij niet.
Helaas.
 
Helaas! Maar er zijn gelukkig zat updates die je kan uitvoeren aan je black angel! Stick Out Tongue. Waarom zet je geen aerotwin ruitenwisser achter. Dat staat net wat strakker;

4252479.jpg

Klik!

343jl6u.jpg

Voorbeeld.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Ja is misschien wel een ideetje.

over de ruit gesproken ik had een heel klein barstje in de voorruit (links voor).
Eergisteren ben ik de auto gaan poetsen en kwam ik er achter dat de barst een stuk groter is geworden :(
Ik ben alleen WA verzekerd.
Dus dat word een duur grapje ben ik bang
 
sow weer een update.
De voorruit is vervangen.
Het Ap schroefsetje is binnen :smile:
sam1347o.jpg


En nog een klein verlichting updatje.

sam1346x.jpg


sam1353l.jpg


De schroef set word er pas onder gezet als ik de velgen binnen heb en de draagarm rubbers.
Zodat ik alles in 1 keer er onder kan zetten en de auto nog ff uit kan lijnen.
Maar wat is de ideale et waarde voor een 17 inch velg?
 
sow weer een update.
De voorruit is vervangen.
Het Ap schroefsetje is binnen :smile:


En nog een klein verlichting updatje.


sam1353l.jpg


De schroef set word er pas onder gezet als ik de velgen binnen heb en de draagarm rubbers.
Zodat ik alles in 1 keer er onder kan zetten en de auto nog ff uit kan lijnen.
Maar wat is de ideale et waarde voor een 17 inch velg?

Vet man die VW hologram, mag ik vragen hoe je die gemonteerd hebt?
 
nou dat is eigenlijk vrij simpel.
zoals je op de foto ziet krijg je alles wat je nodig hebt.
De plus pool van de accu af.
Daar na heb ik het deur paneel er af gehaald en de draadjes van de lichtgevende deur reflector (standaard) doorgeknipt.
Deze heb ik door gesoldeerd met het setje.
Daarna heb ik in de deur bekleding (plastic bak) een gat gemaakt met het bijgeleverde boortje.
Kabel netjes weg gemonteerd, projectortje er in en klaar is kees.
Dus zodra de deur open gaat gaat het lampje branden.
In mijn geval erg simpel omdat ik de bedrading gewoon in de deur af heb getapt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!