Polo 9N zomer velgen update :: 2002

oké ja de eerste link hangt voor mij een te groot prijskaartje aan.
Ik heb ooit een kabeltje gekocht bijna exact het zelfde als de 2de link uit Hongkong weliswaar.
maar deze werkte niet op mijn laptop (Windows 7).
Dus ik zoek eigenlijk redelijk goedkope vagcom kabel.
software 11.11
 
Re: Zwarte highline polo 9N :: 2002 Volkswagen Polo 1.4 16v

Eentje met versie 10.6.0;)
Zou het bedrijf weer even op moeten zoeken, heb het zo niet direct als favoriet staan.
 
VW  6R  1.2TDI 
Sow vandaag maar even een update.
Ik heb een paar veranderingen achter elkaar gezet.
In de kerst vakantie heb ik mijn auto verwend met de black box van turtle wax.
Ook heb ik de letters van de achterklep verwijderd polo en 1.4
Jep ook ik heb 9n3 achterlichten besteld en gemonteerd.
En een haaienvin antenne.
sam1314t.jpg


En nog een paar kleine dingen
Led lampjes in het kofferbak, deur lampjes en kentekenverlichting.
En een geur vervrisser van FC Barcelona.
ledlichten.jpg



Nu had ik een vraagje.
Weten jullie misschien wat het artikel nummer is van een chrome sierstrip op de kofferklep, of waar ze die verkopen.
Ik heb dit pas bij een paar auto's gezien en vin het er wel mooi uit zien.
Zo dat was het dan weer.
 
Nouw ik ben al een tijdje bezig met een vag-com kabeltje.
Deze ongeveer een maand geleden besteld via een marktplaza advertentie.
Hij zou het opsturen maar dat is mis gegaan, toen heeft hij mij een 2de opgestuurd deze is wel aangekomen.
Alleen de software zat er niet bij deze moest ik downloaden maar de link die ik kreeg, lijden tot een pagina met een foutmelding.
Na een paar e-mailtjes gestuurd te hebben krijg ik geen reactie meer:mad:.
Genept dus.
Heeft hier misschien iemand versie 11.11 van vag-com die mij de software kan sturen via de mail?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Volgende updates van de auto zijn onderweg ben aan het kijken voor een nieuw neusje voor de auto.
 
Ik had een vraagje. Ik heb de antenne besteld die je mij gaf. Bij online tuning. Deze is geen klik werk zoals ik had verwacht.

antena_rechin.jpg


Hoe heb jij hem aangesloten aan de bestaande kabel? Gewoon geknipt en gesoldeert of anders aangepakt?
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!