Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

Hahaha nee das maar 15 inch haha!
Van de winter zijn we lekker laag en in de zomer want hoger maar dikke velgen haha!

Middendemper dempt alleen wat geluid meer niet!
Maar het extra geluid valt bij mij mee!
 
De stabilisator is er tussen uit!

Nu de verlichting nog en hem een stukje omhoog schroeven voor de loshangende veren en zodat ik door de remmen test bank kan want zat gister vast haha! En men collega's maar laggen!

Wil ook nieuw middenconsole ipv die stickers spijt ervanbdat ik het gedaan heeft maar ach weet ik dat ook weer!

Hopelijk weer is wat aan het uiterlijk binnen kort doen want blijft wel een beetje lang hangen op dit uiterlijk!
 
Update waar ik zelf erg blij van word!

Het sparen lukt niet natuurlijk als je voor een mooi prijs een gti middenconsole ziet liggen inclusief de roosters ik ben er erg blij mee sorry voor de crappy foto's morgen zal ik even wat beter maken!


v09c.jpg

edag.jpg



De verkoper had ook een vag com dus heeft hij gelijk

Car lock aangezet als ik ga rijden dat deuren op slot gaan!
En verbruiksmeter naar kilometers per liters gezet in plaats van liters per 100km!

Hele aardige gozer!

ben er erg blij mee!
 
Iets minder leuk nieuws maar het heeft ook zo zen voordeel van de week iemand met zen fiets tegen men auto aangezeten maar is het wel komen melden!
Geluk bij een ongeluk heel het rechter achter paneel moet gespoten worden en er word een deukje uitgehaald waar ik me aan kapot ergerde! Dus ik blij haha.
Heel het paneel moet gespoten worden dus ben de krassen ook kwijt die er zaten!
qisv.jpg
 
Zozo je ben er snel bij!
Ja het ergste was nog dar het een klein mannetje was haha stond helemaal met tranen in zen ogen bij zen mams haha!
Maar het word allemaal geregeld all hoe wel verzekerings werk gewoon echt vervelend blijf!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!