Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

heb al heel veel mensen gemaild die deze velgen tekoop hebben staan maar ze doen ze allemaal niet weg of vragen een top prijs nou ik vind 2 tientjes genoeg haha ze zijn altijd in slechte staat!

en ebay ben ik niet echt bekend mee! kijk er wel eens op of er wat leuks tussen staat maar dan bestel ik niks!
 
Logo's zwart gemaakt!
5ijy.jpg

ybjz.jpg


Dit zijn als ik het goed heb de naafdoppen die erop moeten ik ga er vanuit omdat het dezelfde velg is!
r3h1.jpg



Van de week even de banden van de velgen draaien en dan laat ik ze stralen en worden ze opnieuw gespoten in matt zwart! lekker makkelijk met de winter voor het schoonhouden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!