Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

Auto heeft een tijdje op golf 6 r velgen gestaan maar zijn verkocht.

Nu staat de auto op bbs velgen een winterset.

De rh velgen gaan nog onderhanden genomen worden gericht gespoten en gepolijst en nieuwe banden!

De velgen gaan in een zandkleurige kleur gespoten worden met de logo's van vw erbij!

hopelijk vinden jullie het wat!
 
Ja ben niet zo fan meer van vagforum niemand reageerd op je als een nederlander ben en al doet een belg of duitser een lampje vervangen wors er opgereageerd vind ik een beetje vervelend worden.
Ja hij staat echt super op de rh velgen 8j onder een polo haha!!
En de winterwielen zijn gewoon lelijk maar ik moet de bij passende naafkappen zien te vinden!
Als jullie een idee hebben welke of weten welke het zijn hoor ik het graag!!
 
Kleine tegenvaller flexibele deel van de uitlaat is lek vandaag nieuwe besteld morgen eronder lassen denk ik als ik tijd heb.

Auto helemaal omlaag geschroefd maar nu lopen me stabilisator stokjes aan dus moet ze er tussen uitlaten of even stokjes vinden met een iets plattere kop!

Handgreep van de achterklep is de verf los gelaten moet ook opnieuw gespoten worden.

Alleen maar dingen die tegen zitten even!!

Ik kan hem achter alleen nog lager leggen door het stelpotje enbof stelmoer er tussen uit te halen.

Hopelijk snel iets positiefs!!
 
Het flexibele deel is vervangen gelukkig kon ik het doen zondet men kat te vervangen want dan was de prijs een stuk duurder geweest.
De rh velgen zijn ook de deur uit nu wachten wat ik tegen ga komen en wat ik wil gaan nemen!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!