Polo 9n 1.4.. :: 2003 Volkswagen polo 9n

Kleine update.

Nieuwe licht schakelaar van een 6r en kachelknoppen van een 6r met chromen accenten.
Verder liggen er nieuwe velgen bij de coater en hoop dat ze snel klaar zijn alleen twijfel ik nog over de bandenmaat.

185 35 17 of 195 40 17 het gaat om jammer genoeg een velg die maar 7j breed is.

De velgen heb ik nog maar 1x op een andere polo gezien dus ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden!
 
  • Leuk
Waarderingen: thomassafca
Kleine update.

Nieuwe licht schakelaar van een 6r en kachelknoppen van een 6r met chromen accenten.
Verder liggen er nieuwe velgen bij de coater en hoop dat ze snel klaar zijn alleen twijfel ik nog over de bandenmaat.

185 35 17 of 195 40 17 het gaat om jammer genoeg een velg die maar 7j breed is.

De velgen heb ik nog maar 1x op een andere polo gezien dus ben benieuwd wat jullie ervan gaan vinden!

Ben benieuwd!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruittie
Nee als je eenmaal weet hoe het zit is het zo gedaan haha ik was er even mee aan het tobben maar het zit en werkt allemaal!

De schakelaar kan je indrukken en naar rechts draaien als ik me niet vergis!
De kachelknoppen haal je eruit door het kapje erom heen eraf te trekken en de kachelknoppen naar boven wijzen en dan voorzichtig trekken. als je ze wil monteren moet je eerst het kapje terug klikken en dan de nieuwe knoppen erop zetten.
 
De nieuwe wielen zitten eronder!
2cf33me.jpg


Ze kunnen wel een spacer gebruiken!
2ry1yfd.jpg

Ik heb sinds kort ook een foam lance (als je het zo noem) moet er nog wel even leren hoe hij het beste werkt.
2zz6st5.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Peej en thomassafca
Alfa wieltjes?
Wel hele platte bandjes.
Ziet er goed uit.
Kleurtje komt er ook lekker uit.

Jazeker zijn alfa wielen
Zijn 7j breed met 185 35 17 licht getrokken
Men broer heeft nog naafringen gemaakt om van wielnaaf 57.1 naar 58.1 te gaan.
Vrijdag waren de schuifbouten binnen gekomen om van 5x98 naar 5x100 te gaan.

Thnx man ben er erg blij mee!
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Ik zeg maar zo: over smaak valt niet te twisten. ;)
Wil wel vast mijn beterschapswensen geven aan jouw rug want dit kan nooit comfortabel zijn lijkt mij. (maar ik ben dan ook al een oude man met een slechte rug. :eek:)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik zeg maar zo: over smaak valt niet te twisten. ;)
Wil wel vast mijn beterschapswensen geven aan jouw rug want dit kan nooit comfortabel zijn lijkt mij. (maar ik ben dan ook al een oude man met een slechte rug. :eek:)


Hahahahahaha bedankt zal wel goed komen ben pas 20 dusja kan nog even rond stuiterren. Het comfort is wel een stuk minder maar ach wie mooi wil zijn moet soms pijn leiden!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Laten we maar een klein update'tje plaatsen

Niet veel gebeurd laatste tijd.
Airco afgevuld zat 300gram te weinig in dus word weer lekker koud.
Remklauwtjes weer zwart gemaakt.
Nieuwe katalysator en flexibel gedeelte ligt nu alleen te rammelen tegen subframe dus moet nog een keer even netjes maken.

Van de week de polo weer even onderhoud geven.

Olie + filter
Interieurfilter
Brandstof filter
Nieuwe ruitenwissertjes
Hulp + hoofdkoppelings cilinder koppelings pedaal zit weer hoog grijpt op het laatste stukje aan en kan geen duidelijke boosdoener vinden dus vervang ik ze beide maar vorig jaar is de koppeling vervangen en lijkt me niet dat deze alweer versleten is.
Vorig jaar ook de distributie vervangen met waterpomp maar nu lekt wss de waterpomp weer dus nieuwe pakking bestellen en dan ook nog een kleine lekkage bij mijn radiateur maar waar het vandaan kom moet ik even kijken want er zit een tempratuur sensor of iets even kijken of het daar vandaan komt.

En ook maar is opzoek naar een kachelregelunit deze schijnt kapot te zijn heb foutcodes op alle stelmotoren van de verwarming en airco.
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!