Polo 6R vaag probleem

Okay ik dus vandaag naar mijn werk rijden ..
In mijn auto ligt in de kofferbak al mijn spullen die ik nodig op de zaak moest hebben .
Ik pleur auto snel even op de stoep , open kofferbak ,pak spullen er uit mieter alles op de zaak neer .
Wil terug naar de auto om deze snel te parkeren , auto afgesloten ....
Stond ik dus met telefoon , tas , sleutels in de auto.
Auto stond aan liep stationair , nu heb ik anti theft in vcds aanstaan dat als je harder als 15km/u rijdt dat die op slot gaat .
En normaal gesproken als die op slot staat door deze functie en ik open mijn deur gaan ze allemaal van het slot.
Dat gebeurde vandaag dus niet , als ik mijn deur open gaat het kinderslot lampje uit ( die aangaat door anti theft functie )
Maar je hoort hem niet alle sloten ontgrendelen , alles blijft lekker op slot .
Dus als je dan dood leuk je deur dicht mieterd met de veronderstelling dat die ontgrendelt is sta je dus voor een auto die loopt en afgesloten is :tearsofjoy:

Wie o wie kan mijn vertellen wat hier aan de hand is ? interieur verlichting werkt gewoon als ik de deur open . als ik het kinderslot handmatig uitzet dan werkt alles naar behoren . Echter vergeet je het zit je dus vast.

Ik had vandaag dan het geluk dat mijn verloofde op het werk kon regelen dat ze mij de reseverse sleutel kwam brengen anders was het raampje tuffen ..
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
En normaal gesproken als die op slot staat door deze functie en ik open mijn deur gaan ze allemaal van het slot.
hoe kwam je er dan uit?
Dat gebeurde vandaag dus niet , als ik mijn deur open gaat het kinderslot lampje uit ( die aangaat door anti theft functie )
dat rooie lampje? die brandt alleen als de auto op slot zit maar de auto uit staat?
 
hoe kwam je er dan uit?
Je zit dus in je polo je vertrekt je deuren gaan op slot ,correct ?
Bij mij is de bestuurders deur gewoon te open met vergrendeling er op .( rest van de deuren niet , duh )
Als je dan op bestemming bent aangekomen en ik open mijn bestuurders deur dan gaat het lampje uit van de vergrendeling maar ontgrendelt vervolgens geen enkele deur en valt dus op slot terug dicht..


dat rooie lampje? die brandt alleen als de auto op slot zit maar de auto uit staat?


Excuses met het rode lampje doel ik niet op stuurkolom vergrendeling waar jij op doelt ? , ik bedoelde met lampje het kinderslot lampje ( deze is ook echter geel / oranje achtig ( beetje verkeerd verwoord )
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
Gaat je kilometer teller wel branden als je de auto van het slot haalt en het portier open trekt?
Dan registreert hij niet dat de deur open of dicht is en zal je slotcasette niet goed functioneren.
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
Net even gekeken snel .
Als ik hem gewoon open doe met 'afstand bediening ' gaat alles gewoon aan . Steek ik echter de sleutel er in en draai ik naar links gaat de deur open maar brandt geen enkel lampje ook niks op het dashboard. Draai ik hem naar rechts gaat alles aan , maar dan gaat die wel niet van het slot
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
Net even gekeken snel .
Als ik hem gewoon open doe met 'afstand bediening ' gaat alles gewoon aan . Steek ik echter de sleutel er in en draai ik naar links gaat de deur open maar brandt geen enkel lampje ook niks op het dashboard. Draai ik hem naar rechts gaat alles aan , maar dan gaat die wel niet van het slot
Net even gekeken snel .
Als ik hem gewoon open doe met 'afstand bediening ' gaat alles gewoon aan . Steek ik echter de sleutel er in en draai ik naar links gaat de deur open maar brandt geen enkel lampje ook niks op het dashboard. Draai ik hem naar rechts gaat alles aan , maar dan gaat die wel niet van het slot


Hoi, ik ben RJ. Ik lees over u auto precies zelfde als mijn auto heeft ook probleem als bestuur interieur open geen brand aan. Heeft u al opgelost? Kan me vertellen graag.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 TSI GTI 180 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!