Polo 6r led/xenon

jazeker
altijd units nemen die bij elkaar horen (richtlijn: in dezelfde maand geproduceerd), zodat de kleur van je xenon matcht
en daarnaast hebben ze zo rond halverwege 2012 een 'nieuw' model LED geintroduceerd die wat witter is.
daarvoor was de LED mooi gematcht met de kleur van de xenon, daarna werd het wat 'hipper' wit.
 
Kijk, daar hebben we wat aan! :) vind wittere LED mooier staan, maar na 2012 is dus de LED wat verder verwijderd van de Xenon qua lichtkleur? Dat trek je toch wel naar elkaar toe met de juiste Xenon-lampen neem ik aan..?
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  • Leuk
Waarderingen: Dennisveninga
ik moet altijd wel even grinniken als ze dan een plaatje van het internet jatten, en dan ook nog imitatie lampen erop staan (laatste foto).

anyway, je hebt adapter stekkers nodig,
optie 1: http://link.marktplaats.nl/m1084362317 of iets wat hetzelfde doet
optie 2: kabels naar de bcm trekken icm adapterstekkers.

beide moeten met vcds geactiveerd worden.

de welbekende kabel experts op het forum kunnen je daar wel mee helpen.
 
ik moet altijd wel even grinniken als ze dan een plaatje van het internet jatten, en dan ook nog imitatie lampen erop staan (laatste foto).

anyway, je hebt adapter stekkers nodig,
optie 1: http://link.marktplaats.nl/m1084362317 of iets wat hetzelfde doet
optie 2: kabels naar de bcm trekken icm adapterstekkers.

beide moeten met vcds geactiveerd worden.

de welbekende kabel experts op het forum kunnen je daar wel mee helpen.

Iichel bedankt voor je reactie. Is er iemand in de omgeving Tilburg die bij hierbij kan en wil helpen? Of waar kan een oproep plaatsen? Moet m'n weg nog vinden op het forum.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM 75 pk 
@onlylyon Je moet zeker op de serienummers letten! Ik heb bij mijn eerste aankoop 2 lampen gekocht met één uit 2011 en de ander uit 2012. De ledjes van de 2012 lampen waren witter/blauwig terwijl de ledjes van de 2011 lampen wit/geel waren, het zag er niet uit! Gelukkig kon ik ze omruilen. Als de lampen uit hetzelfde jaar komen zal het verschil niet zichtbaar zijn. Mijn beide lampen zijn nu uit 2012. De originele 4200k xenon lampen zijn echter iets geler dan de ledjes, dit heb ik opgelost door er 5000k osram lampen in te doen.
 
Ik ga zelf ook van de zomer OEM Xenon en LED drl laten inbouwen. Verder staan een multifunctioneel stuurwiel, een achteruitkijk camera en een licht censor op mijn lijst.
Die drl’s in de bumper? Vind dat zo lelijk. Zou dat mooi laten zitten. Alleen OEM Xenon drl ledjes is veel mooier. (Of je laat nu ipv in de zomer inbouwen en koopt mijn setje :tonguewink:)

De rest van je upgrades heb ik al hehe Stick Out Tongue

Bij Mf stuur ga dan wel voor een Mqb stuurtje, dus scirocco facelift rline of r stuur of golf 7 gti/gte/gtd/r/rline stuur. Is nou eenmaal een stapje hoger en mooier
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Die drl’s in de bumper? Vind dat zo lelijk. Zou dat mooi laten zitten. Alleen OEM Xenon drl ledjes is veel mooier. (Of je laat nu ipv in de zomer inbouwen en koopt mijn setje :tonguewink:)

De rest van je upgrades heb ik al hehe Stick Out Tongue

Bij Mf stuur ga dan wel voor een Mqb stuurtje, dus scirocco facelift rline of r stuur of golf 7 gti/gte/gtd/r/rline stuur. Is nou eenmaal een stapje hoger en mooier
Nee ik bedoel de Xenon/Led units die fabriek af in de auto konden. Dus met de DRL in de unit en niet in de bumper (zoals bij de AW). En ehm ik wil graag nog even sparen en een grotere buffer opbouwen vandaar pas in de zomer.
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
  • Leuk
Waarderingen: Moes-Moze
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!