Polo 6r led/xenon

Goedemorgen!
Voor mijn VW Polo 6R zoek ik de juiste lampen. Wat ik zou graag willen is dat de mistlamp-unit voorzien is van LED lampjes en de normale koplampen van Xenon (6000/8000K) . Alleen zou ik alles het liefst een beetje rond dezelfde kleurwarmte willen hebben. Met LED is dat volgens mij moeilijk te zeggen.

Iemand ervaring hiermee? Welke lampjes kan ik het beste aanschaffen ? De Xenon laat ik denk ik inbouwen, ben er zelf niet zo handig mee!
Andere suggestie mag ook!
 
OEM xenon halen, kan je mooi OEM bekabelen in je bluemotion.
En als je dan toch xenon wilt in je reflector behuizing wilt, ik raad het je van harte af, naar haal dan iig iets van 4300K of 5000K, anders is dat zo blauwig. Houd rekening met beperkte levensduren van BCMs of ruitenwisser motoren.
 
OEM xenon halen, kan je mooi OEM bekabelen in je bluemotion.
En als je dan toch xenon wilt in je reflector behuizing wilt, ik raad het je van harte af, naar haal dan iig iets van 4300K of 5000K, anders is dat zo blauwig. Houd rekening met beperkte levensduren van BCMs of ruitenwisser motoren.
Mag ik vragen waarom je het niet aanraad? Wordt het té veel licht?
 
1 Reflector behuizingen zijn niet gemaakt voor xenon --> strooilicht --> verblindend
2 In de bluemotion gaat de verlichting via de BCM, die reageren soms nogal slecht op xenon ballasten --> bcm defect
3 (subjectief) Xenon in reflector behuizingen wekt bij mij persoonlijk nogal een petjes-associatie op

Het geld wat je uiteindelijk kwijt bent aan een echt goede xenon set, laten we zeggen pilot voor 250 euro, plus inbouw door iemand die er verstand heeft, nog een keer 150 euro, kun je al bijna een mooie set OEM bi-xenon met LED DRL halen.
 
1 Reflector behuizingen zijn niet gemaakt voor xenon --> strooilicht --> verblindend
2 In de bluemotion gaat de verlichting via de BCM, die reageren soms nogal slecht op xenon ballasten --> bcm defect
3 (subjectief) Xenon in reflector behuizingen wekt bij mij persoonlijk nogal een petjes-associatie op

Het geld wat je uiteindelijk kwijt bent aan een echt goede xenon set, laten we zeggen pilot voor 250 euro, plus inbouw door iemand die er verstand heeft, nog een keer 150 euro, kun je al bijna een mooie set OEM bi-xenon met LED DRL halen.

Vandaar dat ik het woordje sjonnie-xenon voorbij zag komen haha.. maar ik ben een rustige rijder, ik geniet liever van de auto dan dat ik hem af rag :) Maar goed!
Ook daar heb ik aan zitten denken, die Bi-Xenon . Dat zijn volgens mij onder andere die U-Tube units .
 
Mijn complete voorfront is led, dim is xenon aftermarket, geen storingen op de bcm. Ik heb alles via xenonlamp.nl, je kan ze mailen zodat ze de juiste warmte bij elkaar zoeken voor je.
Een kennis van me is dealer van xenonlamp.nl , nu je die naam zo noemt springt me dat zo op. Kan altijd even informeren ja :)
Welke warmte heb jij zelf (ong?) ?
 
Ook daar heb ik aan zitten denken, die Bi-Xenon . Dat zijn volgens mij onder andere die U-Tube units .
Gewoon OEM xenon nemen, originele Bi-xenon koplampen dus. Geweldig goed zicht en geen gezeur met strooilicht die je altijd hebt met die aftermarket setjes, ook die van xenonlamp.nl geven strooilicht. Mocht je toch zo'n after market setje willen van xenonlamp.nl ga dan voor de 'R-lampen' (https://www.xenonlamp.nl/xenon/fabrikant/private-label-lampen?soort_lamp_nieuw=1063) ;) Die U-Tube units is niks, niet aan beginnen.

Polo 6r bi xenon led lampen
Daar wordt je inderdaad niet vrolijk van. :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon OEM xenon nemen, originele Bi-xenon koplampen dus. Geweldig goed zicht en geen gezeur met strooilicht die je altijd hebt met die aftermarket setjes, ook die van xenonlamp.nl geven strooilicht. Mocht je toch zo'n after market setje willen van xenonlamp.nl ga dan voor de 'R-lampen' (https://www.xenonlamp.nl/xenon/fabrikant/private-label-lampen?soort_lamp_nieuw=1063) ;) Die U-Tube units is niks, niet aan beginnen.
Bedankt voor je reactie! Nee, voorkeur gaat niet uit naar aftermarket. Wil het graag goed en duidelijk hebben. Toevallig ervaring met een Bi-xenon koplampen , zo ja , welke zou je eventueel aanraden ?
 
de enige echte OEM bi-xenon natuurlijk

vk-polo-vorne-links-tfl-xenon-708734140701818897.jpg
 
Nu we het toch over Bi-Xenons hebben.. Is er nog een bepaald serienummer waar je op moet letten? Kom vaak verschillende nummers tegen dus ga er vanuit dat er in de loop van de tijd wat kleine verbeteringen zijn doorgevoerd. Kan me voorstellen dat de units uit 2009 anders zijn dan die uit 2013 bijvoorbeeld. Was even benieuwd Big Grin
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!