Bramskovich
Nieuw lid
Beste allemaal,
Afgelopen weekend heb ik mijn eerste auto gekocht de polo 6r 2011 1.2 TDI. Alleen nu na een tijdje aanpielen, lukt het mij niet om mijn telefoon aan de auto te verbinden om muziek af te kunnen spelen en ermee te kunnen bellen.
Naast mijn navigatiesysteem zit er een adapter met touch screen en die vraaht naar "uhv". daar kan ik op mijn telefoon wel op klikken in de Bluetooth instellingen , maar hij kan niet verbinden.
Is deze touch adapter nodig voor iets
Wanneer ik op media klik geeft hij aan "Geen beschikbaar medium"
Als ik op phone druk gaat het geluid van de radio uit.
Ik heb een boekje waarop staat "rns 310/315", de eerste stap van verbinden is klik op phone maar dan gebeurt het eerdere beschreven.
Kan iemand duidelijkheid scheppen over wat ik moet doen?
Alvast bedankt
Gr. Bram
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Afgelopen weekend heb ik mijn eerste auto gekocht de polo 6r 2011 1.2 TDI. Alleen nu na een tijdje aanpielen, lukt het mij niet om mijn telefoon aan de auto te verbinden om muziek af te kunnen spelen en ermee te kunnen bellen.
Naast mijn navigatiesysteem zit er een adapter met touch screen en die vraaht naar "uhv". daar kan ik op mijn telefoon wel op klikken in de Bluetooth instellingen , maar hij kan niet verbinden.
Is deze touch adapter nodig voor iets
Wanneer ik op media klik geeft hij aan "Geen beschikbaar medium"
Als ik op phone druk gaat het geluid van de radio uit.
Ik heb een boekje waarop staat "rns 310/315", de eerste stap van verbinden is klik op phone maar dan gebeurt het eerdere beschreven.
Kan iemand duidelijkheid scheppen over wat ik moet doen?
Alvast bedankt
Gr. Bram
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Laatst bewerkt:
Volkswagen
Polo 6n