Polo 6r Bluetooth problemen

Beste allemaal,

Afgelopen weekend heb ik mijn eerste auto gekocht de polo 6r 2011 1.2 TDI. Alleen nu na een tijdje aanpielen, lukt het mij niet om mijn telefoon aan de auto te verbinden om muziek af te kunnen spelen en ermee te kunnen bellen.

Naast mijn navigatiesysteem zit er een adapter met touch screen en die vraaht naar "uhv". daar kan ik op mijn telefoon wel op klikken in de Bluetooth instellingen , maar hij kan niet verbinden.

Is deze touch adapter nodig voor iets

Wanneer ik op media klik geeft hij aan "Geen beschikbaar medium"

Als ik op phone druk gaat het geluid van de radio uit.

Ik heb een boekje waarop staat "rns 310/315", de eerste stap van verbinden is klik op phone maar dan gebeurt het eerdere beschreven.

Kan iemand duidelijkheid scheppen over wat ik moet doen?

Alvast bedankt

Gr. Bram

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6n  1.2 TDI 
Daar heb ik ook mee zitten stoeien inderdaad. Als ik met m’n telefoon zoek voor Bluetooth, zie ik twee opties. Iets van touch adapter en vw phone. Je moet met die laatste verbinden. Dan kan je bellen en muziek luisteren. Muziek is wel zonder titel etc op je Rns.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Je hoeft dus eigenlijk niks met de touch adapter te doen. Buiten er in klikken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Daar heb ik ook mee zitten stoeien inderdaad. Als ik met m’n telefoon zoek voor Bluetooth, zie ik twee opties. Iets van touch adapter en vw phone. Je moet met die laatste verbinden. Dan kan je bellen en muziek luisteren. Muziek is wel zonder titel etc op je Rns.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Je hoeft dus eigenlijk niks met de touch adapter te doen. Buiten er in klikken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb het zojuist geprobeerd maar hij laat alleen "touch adapter" zien op mijn telefoon "vw phone" nergens te vinden.

De touch adapter was wel gekoppeld aan "uhv".

Heb je nog andere suggesties?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6n  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!