Polo 6R BCM swap voor bi-xenon

een 087 bcm ondersteunt prima bochenverlichting, maar ondrsteunt niet de aansturing van dimlicht/groot licht en de DRL. die moet je dan op een andere manier oplossen met bv een relais, diodes etc. DRL dimt ook niet met het inschakelen van stadslicht.

voor die zaken heb je een 089/090 bcm nodig.
Stel dat ik originele xenon lampen zou nemen, wat zou je ervoor vragen om de bekabeling te maken compleet dus alles behalve hoogteregeling? Als dimmend drl niet kan vind ik het niet erg is wel mooier meegenomen als het kan. Bcm upgraden is weer een hele grote stap

Volkswagen  Polo 6r 
Dat hoeft niet, 087 is voldoende
Dan kun je met alleen een paar adapters en verder niets bekabelen:
- geen dimmende LED
- groot licht seinen op 0
- geen hoogteregeling
- bochtenverlichting in de bumper

dan ben je voor adapters + coderen klaar voor 150 euro

als je iets anders wil wordt het wat meer maatwerk... daar is lastig vooraf een prijs voor te geven

Dat hoeft niet, 087 is voldoende
Dan kun je met alleen een paar adapters en verder niets bekabelen:
- geen dimmende LED
- groot licht seinen op 0
- geen hoogteregeling
- bochtenverlichting in de bumper

dan ben je voor adapters + coderen klaar voor 150 euro

als je iets anders wil wordt het wat meer maatwerk... daar is latig vooraf een prijs voor te geven
Wat ik wilde weten was of bochtverlichting in de koplamp wel mogelijk was zonder lichten via bcm. Heb het nog nooit gehoord.

Volkswagen  Polo 6r 
ja hoor een 087 ondersteunt deels verlichting via de bcm
- remlichten
- stadslichten
- knipperlicht
- bochtenverlichting en mistlampen voor
- achteruitrijlicht (automaat)

niet ondersteund op een 087
- dimlicht
- groot licht
- DRL
- mistlicht achter

ja hoor een 087 ondersteunt deels verlichting via de bcm
- remlichten
- stadslichten
- knipperlicht
- bochtenverlichting en mistlampen voor
- achteruitrijlicht (automaat)

niet ondersteund op een 087
- dimlicht
- groot licht
- DRL
- mistlicht achter
Dus kan de meesturende bochtenverlichting in de xenon koplamp wel? Ik heb het tot nu toe nog niet gezien maar als je van xenon naar bv led of hallogeen gaat kan je de kabels daarvan wel omleiden naar de mistlampen. Als ik de bochtverlichting in de koplampen kan hebben ipv de mistlampen wil ik xenon in gaan bouwen. Maar ik wil geen bcm swap doen dus als het niet kan wil ik alleen de mistlampen doen en laat ik de koplampen die ik nu heb staan.

Volkswagen  Polo 6r 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!