Polo 6R BCM swap voor bi-xenon

Heb in de Polo nu een 6R0937087D BCM zitten en zal deze met het oog op een aantal wijzigingen waarschijnlijk moeten gaan wisselen voor een andere. Wil de volgende punten graag werkend krijgen:
  • Bochtenverlichting
  • Dagrijverlichting
  • Bi-Xenon LED koplamen met uitschakelende LED's bij aanzetten knipperlicht (in het mooiste geval dimmend, maar is geen must)
Heb fabrieks-af al mistlampen voor, met de gaten voor de buitenste twee lampjes leeg. Daar heb ik ondertussen al fittingen voor de dagrijverlichting/bochtenverlichting geplaatst. Zal al met al wel een hoop bekabeling worden, maar dat zie ik dan wel weer.

Nu wil ik graag weten welke BCM er moet komen om al deze functies straks werkend te krijgen. Er zijn zoveel verschillende BCM-nummers dat ik door de bomen het bos niet meer zie! o_O

bsg-6r-2.JPG
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Thanks! Haha, die optielijst wordt ik niet veel wijzer uit. Er zijn wel 20 codes gelinkt aan 'daytime running lights' en heb geen idee welke het moet zijn.
Bij de catalogus kom ik hier en krijg ik deze 5 BCM's.

Naamloos.jpg
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Inderdaad, daar zit ik nu ook te kijken. Bijvoorbeeld PR-code 7L3 geeft aan 'zonder start-stop systeem' en dit heb ik ook niet in mijn auto. Alle BCM's waar wel een start-stop systeem in zit verwerkt moet ik dus links laten liggen? Dan kom ik op uit 7H0 937 089 F. Is dan de Z-code die daarachter staat nog van belang? Als ik op internet zoek naar 7H0 937 089 F vind ik er genoeg, maar als ik er een Z-code achterplak dan zie ik er geen één meer.
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Dus met 100% zekerheid een BCM kopen en weten dat hij gaat werken kan dus gewoon niet? Stick Out Tongue Alle aanbieders hebben er namelijk geen Z-codes bij staan..
Zijn de codes van de ramen en verlichting etc. niet over te zetten van de oude BCM naar de nieuwe BCM? Haha, wat een doolhof die codes! :sweatsmile:
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Dan de vraag om deze warboel te ontlopen: kan ik dagrijverlichting/bochtenverlichting in de bumper werkend krijgen en Bi-Xenon verlichting installeren zonder de BCM te wisselen? :cool:
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Oké duidelijk. Bochtenverlichting mag/kan wel icm de Bi-Xenon en zonder BCM swap? Dat dimmen is waarschijnlijk ook teveel van het goede, maar 1 zijde de LEDs uitschakelen bij aanzetten van knipperlicht is wel mogelijk zonder BCM wissel?
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Niet persé een must, alleen ik dacht als ik toch een andere BCM moet dan pak ik dat gelijk mee.. Maar blijkt (gelukkig) dus niet nodig! :)
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!