Polo 6R :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Yes!

Eerlijk is eerlijk, wel de goedkope versie van Garnelo.

Ik heb me behoorlijk gekloot, bij de ondergrill ben ik verkeerd begonnen waardoor ik te weinig overhield aan de andere kant, enige optie was om het geheel los te trekken en opnieuw te beginnen maar nu plakt het niet meer!!! (grrrr). Iemand enig idee hoe je deze alsnog kunt plakken? M3 loshalen, nieuwe kopen (waar?) en nogmaals proberen? pfff balen :(
 
Yes!

Eerlijk is eerlijk, wel de goedkope versie van Garnelo.

Ik heb me behoorlijk gekloot, bij de ondergrill ben ik verkeerd begonnen waardoor ik te weinig overhield aan de andere kant, enige optie was om het geheel los te trekken en opnieuw te beginnen maar nu plakt het niet meer!!! (grrrr). Iemand enig idee hoe je deze alsnog kunt plakken? M3 loshalen, nieuwe kopen (waar?) en nogmaals proberen? pfff balen :(

als je het goed schoonmaakt kun je er van 3M er nieuwe op doen waar bij heuts automaterialen
en het kan niet altijd goed gaan :wink:


groeten ger
 
Tijdje geleden alweer dat ik hier ben geweest maar ondertussen kan ik een ieniemiemod melden :)
Afgelopen weekend heb ik het eindelijk voor elkaar gekregen om m`n binnenspiegel te (laten) verplaatsen. Vanaf de dag dat ik de auto had stoorde ik me aan de positie van de binnenspiegel en dan vooral omdat hij zo verdomd laag zit voor de langere mens (1,94).
Gezien het eerder donker worden en het slechtere weer werd het alsmaar frustrerender en verdwenen er van tijd tot tijd letterlijk auto's en fietsers achter de spiegel uit m`n zichtbeeld waardoor ik ze dus echt over het hoofd zag... Na meermaals leuren bij de dealer en Carglas waar ik alleen maar hoorde dat de vooruit vervangen moest worden (dus buiten verzekering om!) heeft Autotaalglas me wel kunnen helpen :)

Nieuwe houder tegen de vooruit geplakt, 2 dagen kit laten uitharden en de spiegel zit bijna tegen het dak, de hoogste plek waar hij kan zitten. Enige puntje was dat de oude bevestiging niet van de vooruit gehaald kan worden maar tijdens het rijden is hier niets van zichtbaar. Hoewel ik nu nog af en toe tegen de spiegel aan kijk in plaats van naar voren, is het wel velen malen makkelijker om er onderdoor te kijken, voor mij dus een zeer gewaardeerde aanpassing :)
 
Tijdje geleden alweer dat ik hier ben geweest maar ondertussen kan ik een ieniemiemod melden :)
Afgelopen weekend heb ik het eindelijk voor elkaar gekregen om m`n binnenspiegel te (laten) verplaatsen. Vanaf de dag dat ik de auto had stoorde ik me aan de positie van de binnenspiegel en dan vooral omdat hij zo verdomd laag zit voor de langere mens (1,94).
Gezien het eerder donker worden en het slechtere weer werd het alsmaar frustrerender en verdwenen er van tijd tot tijd letterlijk auto's en fietsers achter de spiegel uit m`n zichtbeeld waardoor ik ze dus echt over het hoofd zag... Na meermaals leuren bij de dealer en Carglas waar ik alleen maar hoorde dat de vooruit vervangen moest worden (dus buiten verzekering om!) heeft Autotaalglas me wel kunnen helpen :)

Nieuwe houder tegen de vooruit geplakt, 2 dagen kit laten uitharden en de spiegel zit bijna tegen het dak, de hoogste plek waar hij kan zitten. Enige puntje was dat de oude bevestiging niet van de vooruit gehaald kan worden maar tijdens het rijden is hier niets van zichtbaar. Hoewel ik nu nog af en toe tegen de spiegel aan kijk in plaats van naar voren, is het wel velen malen makkelijker om er onderdoor te kijken, voor mij dus een zeer gewaardeerde aanpassing :)

Fotooo!! :):)
 
ik vind de handgreep boven de deur van de bestuurderszijde zo irritant, als ik over een hobbel rij dan buts ik er wel eens met mijn hoofd tegenaan.. toch wel hard dat plastic.. wellicht dat ik hem weg laat halen door de dealer.
 
Zal snel volgen!

ik vind de handgreep boven de deur van de bestuurderszijde zo irritant, als ik over een hobbel rij dan buts ik er wel eens met mijn hoofd tegenaan.. toch wel hard dat plastic.. wellicht dat ik hem weg laat halen door de dealer.
Volgens mij zit ik daarvoor te ver naar achteren, daarnaast betrap ik mezelf er regelmatig op dat ik nog wel eens op de armsteun wil "hangen", dus meer naar rechts leun dan naar links...
 
Weer een kleine update;

Voor een leuke prijs (€ 150,-) een complete (zgan) set H7 koplampen gekocht via Marktplaats, toen die erin zaten ben ik ook maar eens gaan zitten om alsnog de sierstrip opnieuw te plakken aangezien deze opnieuw voorzien moest worden van tape was dit blijven liggen.

Voor alsnog tevreden met het resultaat
full.png


Alleen nog een setje dagrij en mistlampen en dan is de voorkant wat mij betreft klaar. Verder ook een setje Boa's gevonden voor een betaalbare prijs, waarschijnlijk dat ik deze binnenkort alvast ga bestellen voor de zomer.
 
Hmm, dat klinkt inderdaad alsof ze niet goed staan afgesteld. De lichtopbrengst van de H7 is echt veel beter dan die van de H4.
Zojuist maar eens even bezig geweest. Ondanks dat ik gisteren bij de dealer ben geweest om ze af te laten stellen stonden ze echt heel slecht! Dimlicht iets hoger gezet, grootlicht zowat naar het andere uiterste moeten zetten, die stonden gewoon op 6 à 7 meter voor de auto afgesteld, totaal waardeloos.

Nu alles goed staat hoef ik alleen nog maar via VCDS de dimlicht+grootlicht tegelijk aan te zetten.

H7 geeft wel zichtbaar meer licht, het lijkt ook vooral wat witter te zijn dan de H4 lampen. Iemand enig idee hoeveel het nog oplevert om Osram Nightbreakers (?) erin te zetten ipv de originele?
 
Tjonge jongen jonge, wat ben ik een ongelooflijke ezel!

Paar weken geleden m`n mistlampen en bekabeling, zekeringen en overige klein spul binnen gekregen. Wilde ik vandaag eens gaan kijken of ik een kabel gelegd kreeg, blijk ik de korte kabeltjes die van de zekering naar de lichtschakelaar moeten lopen niet meer te hebben/kunnen vinden. Waarschijnlijk heb ik deze dus tussen alle krantenpapier waarin alles zat verpakt, over het hoofd gezien en weg gegooid

Mocht iemand weten waar ik deze los kan kopen, hoor ik het graag!
 
Vandaag maar eens een ideetje waarop Quot me had gebracht uitgewerkt. Reflectoren op de achterbumer. Aangezien ik ze mooi met de lijnen/vorm van de bumper wilde laten meelopen bleek het nog even een uitdaging te zijn om dat netjes te krijgen. Na meerdere pogingen uiteindelijk toch de juiste vorm voor elkaar gekregen. Aangezien een foto meer dan 1000 woorden zegt:
full.png
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!