Polo 6R :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Eindelijk ook maar eens een garage aangemaakt :)

Zoals ook wel te zien is wil ik hoofdzakelijk visuele wijzigingen aanbrengen op de auto, wat ik alleen nog even moet uitzoeken is of ik een sierstuk op de uitlaat kan zetten zonder de orginele uitlaat volledig om te lassen.

Ik heb nog een aantal VCDS aanpassingen op het wensenlijstje staan, de kabel is ondertussen besteld bij Bas dus die kunnen we hopelijk snel gaan inzetten :)

VCDS:
Autolock 15km+
Auto unlock
Spiegelverwarming op achterruit verwarming
Geluidsignaal bij ont- en vergrendelen (even testen ivm niveau geluid)
Verlichting aan bij 140km+
Automatisch aanpassen van de ruitenwissersnelheid obv actuele snelheid
Coming home

Als het bovenstaande lijstje afgewerkt is ben ik waarschijnlijk heel tevreden :)

Nu eerst maar eens gaan zorgen voor betere foto's...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom! Je hebt een mooi to do lijstje :). Rieger rear skirt extension, is dat de diffuser voor de achter bumper?
Thx! Inderdaad, deze om exact te zijn: :: Car Fantasy :: AutoTuning | AutoStyling | CarAudio | Tuning | Xenon | Rieger Tuning | Schroefset | Koplampen Dayline | Achterlichten LED | Dagrijlichten
Ik vind hem erg mooi en geeft een beetje een R-Line idee look maar de prijs is er ook naar zeg maar...

welkom op het forum en ze beginnen altijd met een paar dingen te veranderen en dan begint het pas je hebt het virus dan ook zo te pakken ;)

groeten ger

Welkom op ons verslavend forum. Zoals Ger hierboven al vermelde, je weet niet waar je aan begonnen bent door je aan te melden op het forum. Er heerst hier echt een virus en daar zijn nog geen medicijnen voor gevonden. Je bent gewaarschuwd. Heel veel sterkte............:mrgreen:
Thanks heren! Ik lees al een paar weken mee en begon het toch als een lichte verplichting te voelen om een maar een garage aan te maken.

Het virus heb ik al lichtelijk te pakken (understatement) maar gelukkig heb ik thuis een vriendinlief zitten die me enigszins in toom houdt ;)

Ik houd het voor nu nog even bij kleine mod's, de diffuser en Eibach set zal nog wel even op zich laten wachten (als ik haar ooit zover krijg)...
 
Update, vanmiddag nog even snel langs de lokale autoboer gegaan. Philips Silver Vision hadden ze niet, wel een namaak dus hebben we die maar meegenomen voor € 8,-

Aangezien jullie liever foto's kijken dan mijn flauwekul lezen hier het resultaat:

Standaard H4 koplamp
full.png


Vervangen knipperlicht
full.png


Vergelijking
full.png


Oud
full.png


Nieuw
full.png


(Hoe kan ik een Youtube filmpje includen?)
Het resultaat in bewegend beeld: http://www.youtube.com/watch?v=Qk6Ox71GVVk

De lampjes zijn wel iets donkerder, dat zal natuurlijk door de coating komen maar waarschijnlijk ook omdat het een b-merk is. Als ik de Philips een keer tegen het lijf loop zal ik ze nog eens vervangen, voor nu ben ik tevreden.
 
Ziet er goed uit!
En dat donkerder worden van het knipperende licht heb ik ook (met de Phillips), maar zet ze maar eens aan in het donker, schijnt nog steeds net zo goed :mrgreen:

Verder zou ik persoonlijk het gewoon zo laten, aangezien 8 euro een mooi prijsje is ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ziet er goed uit!
En dat donkerder worden van het knipperende licht heb ik ook (met de Phillips), maar zet ze maar eens aan in het donker, schijnt nog steeds net zo goed :mrgreen:

Verder zou ik persoonlijk het gewoon zo laten, aangezien 8 euro een mooi prijsje is ;)
Thanks Jan!
Ik ben zojuist nog even snel gaan kijken, heel eerlijk vond ik het toch een beetje tegen vallen maar goed... zoals gezegd kan het voorlopig ermee door.

Ondertussen ben ik even aan het kijken naar oranje stadslicht om het US headlights effect te creëren, iemand ervaring met iets als dit: 2x 501 T10 W5W SILVER CHROME SIDE Repeaters Indicators Car Bulbs AMBER Capless | eBay
 
Vrijdag de VCDS kabel ontvangen van Bas (bedankt!).

Gisteren even snel ernaar gekeken en de "Horn on lock" aangezet om te kunnen testen. Vannacht om 2 uur tot de conclusie gekomen dat die toch echt teveel geluid maakt ghehe...
Dadelijk eens verdr in de instellingen duiken om te zien wat allemaal mogelijk is.
 
TOET TOET!! heel de buurt wakker zeker XD Big Grin
Oeps! :lol:

Zojuist eens een aantal opties via coding doorlopen... Voor alsnog lijkt het niet zo`n succes:
auto unlock when removing key - lijkt alleen te werken als je ook auto lock on 15km+ aan zet
rain closing active - was bekend dat dit niet zou werken
coming home - niets???
mirror heating on while rear windows heating on - niet getest
speed dependent wiper - niets :(

Straks nog maar eens verder zoeken maar het bovenstaande is niet hoopgevend...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!