Polo 6R 1.2 TSI Highline 2013 voorstellen

ebay.de heb ik 299 eu betaald voor een set dempers en veren. Dan moet je nog de montage en uitlijning berekenen, misschien 150-200 eu???
Je gaat in ieder geval geen spijt krijgen van zo'n set. Erg comfortabel en optisch goed, wil je lager moet je op zoek naar iets anders inderdaad...

Maar euh... welkom en nette Polo al ;)
 
ebay.de heb ik 299 eu betaald voor een set dempers en veren. Dan moet je nog de montage en uitlijning berekenen, misschien 150-200 eu???
Je gaat in ieder geval geen spijt krijgen van zo'n set. Erg comfortabel en optisch goed, wil je lager moet je op zoek naar iets anders inderdaad...

Maar euh... welkom en nette Polo al ;)
Dit komt overeen met de totaalprijs die ik heb betaald.
 
ebay.de heb ik 299 eu betaald voor een set dempers en veren. Dan moet je nog de montage en uitlijning berekenen, misschien 150-200 eu???
Je gaat in ieder geval geen spijt krijgen van zo'n set. Erg comfortabel en optisch goed, wil je lager moet je op zoek naar iets anders inderdaad...

Maar euh... welkom en nette Polo al ;)

Ik heb het ook gezien op ebay Deutschland ;)
Eerst maar eens op vakantie en voor de xenon sparen, kan komt de verlagingset wel.
Op één of andere manier zijn die polo's echt verslavend om aan te hobbyen haha
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: 3errors
Ziet er strak uit, wat ook erg goed staat zijn een setje 6c achterlampen,
Ik hoor de bumper praten o_O lol...
Net zoals Herby haha (moet hem niet in één keer te veel verwennen hè)
Ik heb hem net nog even een aai over z'n bol gegeven. Hij heeft ons vandaag netjes 1450km zuidelijker gebracht. :)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!