Polo 6R 1.2 TSI Highline 2013 voorstellen

Heey hallo allemaal!
Ik wil me hierbij even voorstellen op dit leuke en ook handige forum. Ik ben sinds januari dit jaar een gelukkig bezitter van een super fijne Polo. Hiervoor heb ik 2 Aygo's gehad maar door het gemist aan comfort bij een Polo uitgekomen. En wat een verschil en wat is de polo een lekkere kilometer vreter!
Inmiddels is er al wat aan de polo gewijzigd en ben zeker nog niet klaar. Het eerste wat ik zelf ingebouwd heb met originele onderdelen is de RNS315 voor de handfree mogelijkheden. (als iemand een how to nodig heeft, laat maar weten! Kan je prima zelf doen!)
Ook ben ik nu bezig om een originele afneembare trekhaak erop te bouwen, maar het gaat nog niet echt vlot. moet nog ergens motivatie vinden om het electrische gedeelte aan te sluiten aan de voorkant. (iemand ervaring?)
Maar nog genoeg te doen/wensen en te hobbyen komende tijd!
Groeten Ronald
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Hoeveel beter zijn de bilsteins in vergelijking met de normale dempers? Zat inderdaad aan een eibach veren te denken. Vraag me alleen af of 30mm wel genoeg is ;)
Vergeleken met de Bilsteindempers, zijn de standaard dempers fietspompen....
De mijne stuiterde eerst aan de voorzijde, nu mooi strak.
Voor mij voldoende verlaging, zeker in combinatie met de R-line bumper.
Vaak heb ik minder dan een cm tussen de stoeprand en de bumper....
 
  • Leuk
Waarderingen: 3errors
Vergeleken met de Bilsteindempers, zijn de standaard dempers fietspompen....
De mijne stuiterde eerst aan de voorzijde, nu mooi strak.
Voor mij voldoende verlaging, zeker in combinatie met de R-line bumper.
Vaak heb ik minder dan een cm tussen de stoeprand en de bumper....
En wat is de ervaring tussen de b4 en b12 dempers? Setje eibach met b4 is goed te doen namelijk gezien de prijs.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Ik heb niet met de B12 gereden, en kan dus alleen over de B4 praten.
Maar ik vraag me af waarom je beter zou moeten hebben dan de B4, wij rijden immers geen rallye..
Wellicht is er iemand met B12 ervaringen?
Dat is dus ook mijn mening, zat me af te vragen waar die 200 euro verschil in zat.
Is 350 euro een nette prijs voor zo'n nieuwe set? (Ben nog nieuw in deze materie ;))
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!