Polo 6C led koplampen

Thanks! Haha, nee niet de Action. Heb ze via Ebay Kleinanzeigen gekocht. De verkoper kwam ze gewoon even langsbrengen aangezien hij in de buurt was. Hij had er een mooie Action tas omheen zitten Stick Out Tongue

De set is compleet met 4 modules en 2 adapters. Binnenkort maar even inbouwen en inleren.....

Post wel ff foto's :)
Halogeen? En kan je laten weten of je nog extra onderdelen nodig had en of het veel werk was? Ik ben namelijk ook geïnteresseerd in led koplampen retrofitten
 
Volkswagen  X  X 
Halogeen? En kan je laten weten of je nog extra onderdelen nodig had en of het veel werk was? Ik ben namelijk ook geïnteresseerd in led koplampen retrofitten

Ja mijn 6C uit 2016 heeft standaard halogeen. Omdat je van LED naar halogeen gaat heb je adapters nodig. Ook heeft jouw polo de juiste BCM nodig (een type die eindigt op 089 of 090). De BM modellen hebben als het goed is de juiste BCM al (mijn i.i.g. wel). Voor de werking is het alleen van belang dat je adapters hebt, de juiste BCM en het inleren in Vagcom.

Ik laat nog wel van mij horen als alles erin zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!