Polo 6c in bestelling

Tja inderdaad. Maar wat de MPi betreft, ik had daar een paar reviews van gelezen waarin aangegeven werd dat hij ong 1 op 20 deed op de snelweg. Ik heb deze motor ook in mijn Up gehad. En die reed 1 op 24 ong op de snelweg. Maar dat was een lichtere auto natuurlijk.
 
Volkwagen  Polo 6c  1.0 MPI 
Trouwens zelfs de verbruiksmonitor geeft een minder verbruik aan. Bij de 100 zit hij ook rond de 3100 toeren. Ik vind dat vrij hoog voor een 1.0
 
Laatst bewerkt:
Volkwagen  Polo 6c  1.0 MPI 
Ik had een vraag over mijn ventilatie in mijn auto. Als ik die aan doe dan is de lucht ijskoud. Ik zie ook in het begin een wit wolkje uit mijn roosters komen. Ik ruik ook dat het mijn airco is. Maar mijn airco staat niet aan. Af en toe gaat mijn airco automatisch mee aan als ik de kachel aan doe. Maar dan druk ik hem uit. En ik heb gewoon handmatige airco, geen auto systeem.
 
Volkwagen  Polo 6c  1.0 MPI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!