Polo 6c in bestelling

ik heb een voorraad Polo besteld. Een Polo GP Edition 4-deurs 1.0 55 kW / 75 pk 5 versn.
Type 6C13CV. Reflex Zilver

Bijleveringen :
7L6 Start/stop functie
9S2 Zonder boordcomputer
PH4 Mechanische airconditioning WDI Connectivity pakket
ZBB Radio 'composition colour'
2 jaar extra garantie

Ik heb nu een fiat Punto Evo 100, nieuw gekocht haast 3 maanden geleden. Kan niet aan dat grillige di g wennen. Dus ruil ik hem in tegen de Polo.

Ik heb even gezocht op het net naar de type code, dat geeft een comfortline aan? Zelfde?
 
Volkwagen  Polo 6c  1.0 MPI 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
Ik heb het circulatie knopje opgelost. Als de selector op raam uitwasemen staat dan werkt de circulatie knop niet.

Alleen toch een klein dingetje, de plafond verlichting blijft cont branden op de deur stand. Ik moet hem handmatig uit doen.

Hij blijft gewoon aan, hij hoort na een paar seconden uit te gaan. Handboek ook even nagelezen.
 
Laatst bewerkt:
Volkwagen  Polo 6c  1.0 MPI 
Ik heb het circulatie knopje opgelost. Als de selector op raam uitwasemen staat dan werkt de circulatie knop niet.

Alleen toch een klein dingetje, de plafond verlichting gaat niet uit op de middelste stand of aan als ik de deur ontgrendel.

Hij blijft gewoon aan, hij hoort na een paar seconden uit te gaan. Handboek ook even nagelezen.
ik dagt dat de knop helemaal naar rechts moest voor dit Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk chipped 133pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!