Polo 6c in bestelling

Is je dat niet opgevallen tijdens de testrit of toen je hem voor het eerst bekeek? Een foto vanaf de achterbank, gemaakt over de hoofdsteun van de bestuurdersstoel zou helpen. Bij mij zit het stuur in ieder geval niet zo ver naar rechts, alleen heb ik een 6R.. Dus zou niet weten hoe dat bij een 6C hoort te zitten, maar dit lijkt me niet goed!
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Is je dat niet opgevallen tijdens de testrit of toen je hem voor het eerst bekeek? Een foto vanaf de achterbank, gemaakt over de hoofdsteun van de bestuurdersstoel zou helpen. Bij mij zit het stuur in ieder geval niet zo ver naar rechts, alleen heb ik een 6R.. Dus zou niet weten hoe dat bij een 6C hoort te zitten, maar dit lijkt me niet goed!

Uhm van buitenaf viel het niet op, en een testrit heb ik niet gemaakt. Deze auto hadden ze speciaal over moeten brengen. En ik had alleen op die dag tijd. Ik had 2 uur gereden naar herenveen.
Ik heb de auto uiteraard goed bekeken, buitenkant en de binnenkant. Maar ik heb er niet echt op gelet of de stoel een beetje scheef stond. Ik voelde het ook niet. Ik had mij voorgenomen om de auto goed op krassen en dergelijke te controleren. Vraag me af wat nu, al mijn geld zit er in. Hebben ze dit kunnen zien met de afleverbeurt?
 
Volkwagen  Polo 6c  1.0 MPI 
De gehele week heb ik heel lange diensten. Misschien dat ik zaterdag even ga kijken. En dan maandag even laten kijken naar de stoel. Hoe is dit mogelijk?
 
Volkwagen  Polo 6c  1.0 MPI 
Ik heb net even in de 6C gekeken, maar de stoel zit ten opzichte van het stuur er wel recht voor. De mat zit er wel iets scheef in.
Kan jij een pic maken van de hoofdsteun? En zijkant zoals mijn foto,s? Kan ik een beetje vergelijken. Ik zal morgen in de volle daglicht een paar pics maken.
 
Volkwagen  Polo 6c  1.0 MPI 
Even door de dealer laten kijken, bekleding loopt scheef af. Stoel zelf zit recht. Ik krijg bericht.

Nu ik een paar redelike afstanden heb gereden valt het verbruik mij wat tegen. 288 km met ong 21 km stad. 1 op 16 ong. Die lange rit vanuit friesland, toen ik de auto haalde was ook ong het zelfde. Ik had met de snelweg ong 1 op 20 verwacht. Maar hij rijd heel lekker, top auto voor de rest.
 
Volkwagen  Polo 6c  1.0 MPI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!