Polo 6c 1.0 TSI

Hee hallo,

Graag wil ik mijn nieuwe auto voorstellen aan jullie fans!

Zoals vele van jullie weten rijd ik nu in een R32 en is de keuze terug naar een Polo een lastige geweest.
Vandaag is de knoop doorgehakt! Het gaat hem toch worden!


Het gaat om een Polo 6c 1.0 TSI Bluemotion GP Edition model. Voorraad model bij een VW dealer en over 2 weken mag ik hem ophalen!
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    135.1 KB · Weergaven: 213
  • image.jpeg
    image.jpeg
    126.2 KB · Weergaven: 195
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: HJV
Als je naar binnen kijk zie je dat de omlijsting bij de luchtroosters zilver is oftewel cortina zilver oftewel het is een 6c.

De buitenkant verschilt weinig / niet van de 6R omdat hier de 1.0 TSI motor inzit. VW monteert de bluemotion bumpers bij de 1.0 TSI en die zijn niet veranderd bij de 6C ten op zichtte van de 6R
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
Leuk om te zien dat je al zo snel weer terug bij polo bent.
Ik had er in een grijs verleden een jaar Subaru impreza gtt tussen ziten.
Polo Virus is niet te bestrijden. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!