Gisteren dus laten chiptunen, 62PK naar 78PK en 23Nm koppel erbij (96 naar 119). Eerste indruk, je voelt het niet heel hard maar dat was te verwachten, maar... je voelt het wel en dat vind ik genoeg. 2e en 3e versnelling merk je het meest maar in 4e trok hij hiervoor helemaal niks en nu wel een beetje.
De curve ziet er mooi uit, deze krijg ik binnenkort op mail en kan ik dan pas posten.
Is het het geld waard?
Voor mij wel, ik had een kortingsactie en ik ga er wel enkele jaartjes mee rijden, het voelt ook wel iets vlotter aan dus dat was ook mijn bedoeling.
Als je verwachtingen niet te hoog liggen en als je er nog minstens 4 jaar mee gaat rijden zou ik het nog steeds doen.
Als je van plan bent binnen 1-2 jaar een nieuwe te kopen, zou ik gewoon rustig blijven verder rijden zoals nu tenzij je een zeer mooie kortingsactie krijgt of tenzij het geld je niet uitmaakt.
Over het verbruik kan ik momenteel nog niets zeggen, heb me even laten gaan de laatste ritjes en zal dus niet te vergelijken zijn, hierover kan ik binnenkort pas meer zeggen. Plus ik stap binnenkort ook over naar Super 98.
Service bij BR-Performance was zeer goed, alles mooi uitgelegd en vriendelijk personeel.
Stond nog een zeer mooie Polo op de brug van hun ook