Poll: stemmen voor datum kerst m&g amersfoort

Wanneer zullen we meeten?

  • 16 december

  • 17december

  • 18 december

  • 23 december

  • 24 december

  • 25 december

  • 26 december

  • 30 december

  • 31 december

  • 1 januari


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.

iichel

Exclusive lid
12,865
4
8,079
283
Wanneer willen we graag meeten?

Datum met de meeste stemmen krijgt de M&G...

Onbegrensd aantal stemmen... (nouja, begrensd tot het aantal dagen)

Discussie over de datum mag, maar houd het relevant. We kunnen in de poll al zien welke dag je het liefst hebt.

Mocht je nog een leuk idee hebben ('y0 ik neem een VAGCOM/VCP/krat bier mee), gooi het eruit...

Ik dank u!
 
  • Leuk
Waarderingen: Korsser
Voor mij is het in totaal 390 km maar toch wil ik graag komen. Heb wel nog enkele algemene vraagjes om de knoop definitief te kunnen doorhakken. Hoe gaat het er aan toe op zo'n M&G? Ben namelijk nog nooit naar een carmeet geweest maar ben wel erg benieuwd. :mrgreen:
Ik vermoed, we staan op de parking van de Ikea, kijken naar elkaars wagens, slaan een praatje met elkaar, delen info en tips&tricks met elkaar..
Klopt dat zo'n beetje?
Heb ook niet zo een enorm speciale Polo, ik probeer hem netjes te houden maar is geen showauto ofzo. Staat nu bijvoorbeeld op z'n winterbandjes maar dat is op stalen velg met wieldeksels. Is dat OK voor een M&G?
Bedankt voor jullie reacties & ik ben sowieso wel eens benieuwd om jullie allemaal te ontmoeten :)
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Ik vermoed, we staan op de parking van de Ikea, kijken naar elkaars wagens, slaan een praatje met elkaar, delen info en tips&tricks met elkaar..
Klopt dat zo'n beetje?
Klopt helemaal. :)

Heb ook niet zo een enorm speciale Polo, ik probeer hem netjes te houden maar is geen showauto ofzo. Staat nu bijvoorbeeld op z'n winterbandjes maar dat is op stalen velg met wieldeksels. Is dat OK voor een M&G?
Een Polo is helemaal perfect als jij er tevreden mee bent. Je hoeft je echt niet beter voor te doen dan je bent. Vind jij wieldeksels prima, wie zijn wij dan om daarover te oordelen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Polovl
Helaas gaat zondags nooit lukken voor mij.
Ik hoop dat er ineens velen voor de 30e gaan kiezen hahaha
Oei dat wordt lastig , naja 30 dec ook prima wat mij betreft ! Echter, bassie werkt overdag gewoon :( . Savonds is dikke prima !

Voor mij is het in totaal 390 km maar toch wil ik graag komen. Heb wel nog enkele algemene vraagjes om de knoop definitief te kunnen doorhakken. Hoe gaat het er aan toe op zo'n M&G? Ben namelijk nog nooit naar een carmeet geweest maar ben wel erg benieuwd. :mrgreen:
Ik vermoed, we staan op de parking van de Ikea, kijken naar elkaars wagens, slaan een praatje met elkaar, delen info en tips&tricks met elkaar..
Klopt dat zo'n beetje?
Heb ook niet zo een enorm speciale Polo, ik probeer hem netjes te houden maar is geen showauto ofzo. Staat nu bijvoorbeeld op z'n winterbandjes maar dat is op stalen velg met wieldeksels. Is dat OK voor een M&G?
Bedankt voor jullie reacties & ik ben sowieso wel eens benieuwd om jullie allemaal te ontmoeten :)
Opkomst, de meetings in amersfoort over het algemeen wel ok! Hoe je auto er uit ziet? Boeiend, het is een show and shine oid... puur forum members die elkaar eens in het echt willen/ weer zien. Beetje ouwehoeren, spelen met de vagcom , plaatjes klikken.. ( ik kom gewoon op winterbanden, en naar alle waarschijnlijkheid zal de wagen extreem vies zijn, want polder en winter )


ot ; veldje of ikea, ligt een beetje aan het weer denk ik. Het is op steenworp afstand van elkaar...
Hopelijk ligt er sneeuw !

en komt onze topper @Durban .

amen.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!