Philips Lumiled Luxeon ZES LED 6000K in Polo 6R 2010

Polo luitjes,

Ik ben heel benieuwd naar deze koplampen en of ze er makkelijk in gezet kunnen worden als vervanging van de standaard koplampjes.
Philips Lumiled Luxeon ZES LED 6000K
https://www.autoledplaza.nl/Dimlicht-set-Philips-Lumiled-Luxeon-ZES-LED-6000K

Ik hoor het graag van jullie.
Heb wat zitten zoeken op de interwebs, maar kom er niet echt achter of het is echt zo simpel en ik geloof het gewoon niet.

Alvast bedankt voor de info!
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Zou niet zulke duren lampen aanschaffen zonde van het geld al zeg ik het zelf ik heb een mooi setje 6k voor 69,95 op de kop kunnen tikken en die blijven het prima doen, tevens zou ik niet in de oem h4 units led of xenon plaatsen ivm strooilicht


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Ik heb zo een soort gelijke led lamp op aliexpress gekocht voor 15euro incl verzenden en canbus.

Ik zou personelijk eerst zo een set proberen...

Ik heb het in mijn polo met xenon lens en heb super licht

Owja en het is oude lampje er uit, en dan het stukje waar je het bevestigings klemmetje om heen doet van de led lamp monteren en dan led lamp er in draaien.

Heel makkelijk wijst vanzelf
 
Kan mij niet voorstellen dat een lampen set van 15 euro hetzelfde doet als die van 180 euro van een gerenommeerd als Philips.

Ik weet overigens niet wat voor koplampen ik heb, H4 of H7, in ieder geval geen Xenon.
Hoe kan ik dat zien/checken?

Hoe zit het precies met strooilicht, is het niet aan te raden dit soort lampen in H4 of H7 koplampen te plaatsen?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
De h7 led lampen die ik nu in mijn u leds heb zitten gaven bij mij ook gewoon een een prima lichtbeeld in mijn h7 originele koplampen.

+ ik had veel meer lichtopbrengst dan halogeen lampjes.

Dus mijn ervaring is wel positief !
 
-  Sirt  Kowed 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Ok, dank voor de info, worden het in ieder geval niet de Philips LED lampjes.
Andere vraag, geven deze koplampen beter licht?
 

Bijlagen

  • HellaKoplamp.jpg
    HellaKoplamp.jpg
    26.3 KB · Weergaven: 27
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Beter dan deze?
Met groot licht bij deze, schijn ik eerder naar de toppen van bomen als rechtdoor of in de breedte...
 

Bijlagen

  • koplamp-rechts-1ee-247-051-021-hella.jpg
    koplamp-rechts-1ee-247-051-021-hella.jpg
    50.2 KB · Weergaven: 25
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
is je afstelling wel goed ?

Heb ik al meerdere keren naar laten kijken en men zij dat ze goed stonden.
Gaat mij overigens niet zo zeer om groot licht van de koplampen, groot licht gebruik je toch weinig, maar vroeg mij wel af of het normaal is.
Heb namelijk momenteel erg weinig aan de groot licht stand.
Dim licht doet het prima en krijg ook geen signalen van andere weggebruikers dat ze toch hoog staan of zoiets.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Maar wil dus graag weten of deze nieuwere Hella koplampen ook beter licht geven, vind ze in ieder geval mooier, als die ik nu heb.
 

Bijlagen

  • HellaKoplamp.jpg
    HellaKoplamp.jpg
    26.3 KB · Weergaven: 28
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!