PDC achteraf inbouwen

Hallo,

Afgelopen weekend hier ook PDC Ingebouwd met originele componenten , van de dealer kreeg ik te horen dat achteraf origineel niet mogelijk was.
Toch op onderzoek uitgegaan en onderdeel-nummers aangevraagd , aan de hand daarvan de regelmodule en de zoemer besteld. Bumper had ik compleet gevonden in kleur met sensoren er origineel al in , mijn bumper was kapot dus moest toch al vervangen ;)

De stekkers voor op de regelmodule heb ik besteld bij de dealer samen met een aantal pennetjes met een 15 cm draad eraan om verder de draden eraan te solderen naar het kabelboompje van de sensoren en de zelfgemaakte kabelboom naar het dashboard toe .
Ik heb hier niet de stuurkolom los gehaald maar de kabels uit de kabelboom getrokken onder bij het stuur.

Even activeren met vag com en het werkt , zowel het piepje als op de Rns-510 optisch beeld.

Groet,
Mooie mod. Staat eigenlijk ook nog op mijn lijstje voor de polo van de vrouw. Heb je toevallig een lijstje van componenten?

Je moet die gezichten zien als ik bij de dealer kom met mijn Passat. Alles origineel omgebouwd van B6 naar B7. Xenon met dynamische bochtenverlichting, navigatie, autohold, afneembare trekhaak, 12knops stuur, kleurenteller, camera, PDC/OPS voor en achter, etc. etc. Volgens hun zou het nooit kunnen werken. De kracht van VAG, voor mij, is juist dat je alles zo kan inbouwen met originele componenten. Met een stroomloopschema kom je een heel eind ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
lekker bezig
gefeliciteerd met je mooie modificatie

Bedanj
Mooie mod. Staat eigenlijk ook nog op mijn lijstje voor de polo van de vrouw. Heb je toevallig een lijstje van componenten?

Je moet die gezichten zien als ik bij de dealer kom met mijn Passat. Alles origineel omgebouwd van B6 naar B7. Xenon met dynamische bochtenverlichting, navigatie, autohold, afneembare trekhaak, 12knops stuur, kleurenteller, camera, PDC/OPS voor en achter, etc. etc. Volgens hun zou het nooit kunnen werken. De kracht van VAG, voor mij, is juist dat je alles zo kan inbouwen met originele componenten. Met een stroomloopschema kom je een heel eind ;)

Met schema's ben je eigenlijk compleet idd en red je alles wel op mits de juiste module's

Lijstje van de gemonteerde componenten: ( stekkers zou ik even voor je na moeten zoeken die heb ik zo niet bij de hand)

Regelapparaat : 6R0919475C
Zoemer : 8E0919279
Kabelset voor in de bumper : 6R0971065
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Ik heb in mijn Polo 6R een originele RNS510 zitten ( Niet origineel geleverd in deze auto) , de optie met vcds even aangezet en Idd het Optische Parkeer Systeem werkt in mijn scherm ! :)
Oh, super! Ik heb het nog niet uitgezocht, maar ondersteunen alle modules voor een polo OPS? Bij de Passat heb je PDC en OPS modules namelijk..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!