panda's polo 9N 1,4 16V

De plastic plaat die er moet zitten voor een speaker kun je gewoon bestellen bij de dealer 2 platen samen met bijpassende schroefjes (22 stuks) plus de bijpassende klinkmoeren kom je in totaal op iets van 40 euro.

Onderdelenlijstje in het Duits met onderdeelnummers (link naar werkplan http://www.polo9n.info/Wissen/anleitung ... n-3-tuerer

1x 6Q6 035 243 B Halter für Tieftonlautsprecher links
1x 6Q6 035 244 B Halter für Tieftonlautsprecher rechts
22x N 902 868 01 Blindnietmutter
22x N 906 262 01 Innentorx-Linsenschraube
8x N 903 125 02 Linsenblechschraube
1x 6Q3 868 149 71N Lautsprecherblende links (anthrazit)
1x 6Q3 868 150 71N Lautsprecherblende rechts (anthrazit)
Lautsprecherkabel (min. 1,5 mm²)


Dan ziet het er zo ongeveer uit : [lb:22q3c2wx]http://img593.imageshack.us/img593/6448/cb94cfe80a3217aa91d5326.jpg[/lb:22q3c2wx]
 
jahoor ik heb het heel simpel gedaan, kabeltje legen van radio naar plaats van de box multiplex plaatje met de deco in de goede vorm zagen.
er ziiten al gaatjes in de auto daar schroef doorheen jagen in het hout.
 
Panda die dubbel din radio die je daar hebt steekt hij er een beetje uit of is hij mooi gelijk met de console. want ik heb er nou een van pioneer dubbel din maar steekt een beetje uit dus niet mooi gelijk :( heb jij daar een oplossing voor??
 
ik had eerst ook zon andere dubbel din die stak ook uit.
maar deze orginele radio van vw is precies gelijk en ook precies de zelfde kleur als het dashbord.
en als ik de verlichting voor de tellers dim, dimt de verlichting van de radio ook.
 
ZIet er netjes uit zo'n OEM radio alleen wordt het misschien tijd om een keer een nieuwe middenconsole zonder krassen te plaatsen, kost rond de 60 euro ex bij de dealer. Heb je er binnen een half uur in zitten ziet het er weer als nieuw uit.
 
Nee absoluut niet heb er zelf een jaar of 7 gewerkt(maar inmiddels zijn alle banden al weer een tijd verbroken ;) ) en valt me altijd op dat mensen (ik weet niet of het hier ook zo is) niet weten dat je bij het magazijn van de VW dealer alles nog nieuw kunt bestellen en kunt krijgen en dat het meestal best heel betaalbaar is. Vaak maakt zoiets weer een groot verschil in een interieur als er weer een frisse console in zit.
 
Dat ben ik met je eens, van een 6n is zelfs alles nog te krijgen nieuw in doos. En van een 9N al helemaal.

Maar als ik dan kijk dat 1 naafdopje voor mn Ronal velgen 10 euro kost dan moet ik toch wel even slikken, das wel 40 euro voor 4 plastic dopjes met een vw logo erop.
 
Rond de zestig euro klopt niet meer... ik heb ook een nieuwe console besteld maar kwam op iets van 104 euro (!). Maar goed, het ziet er weel weer strak en nieuw uit helemaal icm een dubbel din radio. Ik heb gekozen voor een RCD 200 MP3
 
ik heb de binnen kant van mijn roosters nog zwart gemaakt van de onder grill.
en mijn org. antenne met ontvangs terug gezet.

verder mischien wat kleinere velgen.
pedaal velichting die gelijk met de binnen verlichting aan gaat.
en er komt vast nog wat bij.
 
Fludizz zei:
Aparte keuze om de gril zwart te verven maar om de gril in de bumper rood te houden :)

ja het is eigenlijk andersom ze waren allebij zwart en de onderbumper is rood gespoten.
ik wou eigenlijk alleen het aller onderste gedeeldte rood maar misverstand met de spuiter maar zo ben ik ook wel te vreden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!