panda's polo 9N 1,4 16V

hoe zit dat met dat US blinker verhaal ik zou dat er wel op willen zetten maar:
-is dat moeilijk?
-is dat duur?
-waar kan je dat bestellen/kopen?
ik weet dat hier ergens een ''how to'' staat maar die kan ik nergens meer vinden

alvast bedankt
 
geinig spul idd makelijk te monteren morgen maar is stekkertjes kopen dat is helemaal makelijk.
goeie site trouwens, zondag besteld vandaag inhuis en erin gepleurt.
op de foto lijkt alles wat veller dan in het echt.
die how to is ook ideaal alleen zijn de kleuren voor een 9N wel net wat anders.
 
weer een beetje aan het prutten geweest in de vakantie.
muziekboxroostertjes uit de achterdeur van een 9N3 erin gezet waren helaas net beetje anders van maat maarja er toch ingeknutselt.
ook nieuw zwart logo echt een verbetering vind ik.
en nog zon ''mooie'' VW vin antenne van een caddy met GPS enzo maar ik weet niet hoe ik zon antenne goed aan de praat krijg van tot nu toe is het niet heelmaal optimaal kwa ontvangst, daarom een verterkte binnenruit antenne onder mijn hemeltje gegooit maar heeft ook niet het gewenste effect kan eigenlijk alleen hier in de buurt radio NL en 3FM ontvangen.
iemand ervaring/tips??
 
panda hallo,

ik zie dat jij speakers in je achterdeur heb ingebouwd heb je daar veel extra's voor moeten halen of past daar ook gewoon een 16.5mm speaker in ?
en heb je daar eventueel wat meer foto's van

b.v.d afz maarten
 
@ suvtje: ik heb het 3 keer geprobeerd maar elke keer niet mooi genoeg om te laten zitten, puur door de bolling.
dus als ik een keer een goedkoop adresje vind die het willen doen dan doe ik dat wel maar voorlopig laat ik het zo.

@ maarten1989: er zat bij mij heelmaal niks achter, dus ik heb er zelf een plaat achter gemaakt daarom kon ik dus ook zelf de maat bepalen voor de speaker.
maar omdat er zoveel ruimte zat tussen de speaker en het ''deur panneel'' heb ik er een paar ringen op gemaakt ( zie pagina 4) zodat de speaker dichter achter het ''deur paneel'' zit.
dus ik heb alleen speakers gekocht.
je somigen hebben hier wel kant en klaren achter pannelen bij de vw dealer gekochten en ''open'' boxroostertjes maar dat was mij iets te prijzig.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!