panda's polo 9N 1,4 16V

hallo,
ik ben nieuw hier dus even mij 9N showen
hij is nog niet zo speciaal maar toch vind ik hem wel mooi wat ik tot nu toe gedaan heb is:
-9N3 achterlichten
-POLO en 1,4 van achterklep verwijdert
-kenteken lijsten veranderd
-zijknipperlichtjes letjes van gemaakt
-voor allemaal blauwe peertjes en knipper lichten zilver
-2din systeem erin
-achter ruiten geblindeerd
[attachment=2:96s2wmlh]verkleint9.JPG[/attachment:96s2wmlh]
[attachment=1:96s2wmlh]verkleint 12.JPG[/attachment:96s2wmlh]
[attachment=0:96s2wmlh]verkleind32.JPG[/attachment:96s2wmlh]
plannen:
-dikke wielen
-exenon
-evt.(ietje lager op de pootjes)
 
hier nog even een paar fototjes
[attachment=2:2h1ifyww]verkleind 45.JPG[/attachment:2h1ifyww]
[attachment=1:2h1ifyww]verkleind my.JPG[/attachment:2h1ifyww]
[attachment=0:2h1ifyww]verkleind polo.JPG[/attachment:2h1ifyww]
 
heeft iemand al ervaring (prijs) met het laten spuiten van bumpers en stootlijsten?

had ik nog een vraagje, ik wil bass boxen ergens clean weg werken zat te denken aan mijn zijachter panelen.
iemand nog een tip voor goeie betaalbare boxen hoeft niet perse met versterken enzo...
 
voor een euro of 150 wil ik die delen wel in kleur spuiten.. onderspoilers glad maken erbij... maar let op dit is wel recht af spuiten.. bijtinten doe ik wel een beetje voor dat geld.. dat doe ik 2-3 keer.. afhankelijk hoe goed ik m krijg of hoe goed de std kleur is... anders heb je namelijk kans op kleurverschil ;)
 
Hey welkom hier ;), had je polo van de week al ff gezien op het forum maar nog niet gereageerd. Maar ik moet zeggen dat ik de kleur van je 9N echt heel vet vind, nog nooit eerder gezien ( sunset red of niet ? )

Verder viel me op dat je kleur verschil je in achterlichten heb, de linker ( van achteraf ) lijkt wel donkerder. Iets een keer doorgebrand ?
 
@ flyingk: dus voor 150 euro zijn mij al die dingen op kleur?
bladdert dat niet snel af?

@ maik: klopt die ene is zoiezo wat donkerder doordat er een rood achteruitrijlicht in zit, maar er heeft een keer water in gestaan waardoor het groom aan de binnenkant een beetje losgelaten heeft jammer genoeg
 
panda zei:
@ flyingk: dus voor 150 euro zijn mij al die dingen op kleur?
bladdert dat niet snel af?

@ maik: klopt die ene is zoiezo wat donkerder doordat er een rood achteruitrijlicht in zit, maar er heeft een keer water in gestaan waardoor het groom aan de binnenkant een beetje losgelaten heeft jammer genoeg
normaal gesproken als ik iets spuit bladdert t niet af ;)
 
of alleen nog beetje exenon erin dan vind ik hem ook wel klaar.
want rij regematig met 3 mensen en veel surf spullen dan ben ik bang dat hij gaat aanlopen als ik heb een beetje verlaag.
en die zwarte stootlijsten vind ik ook wel geinig staan met die zwarte ramen en zwarte velgen
 
panda zei:
iemand trouwens ervaring met ledjes als dimlicht?? of iets wat beter bij het xenon past??
Je bedoeld de stadsverlichting?
Je kan gewoon bij een auto-tuning winkel wel van die ledjes halen. Ik heb nog een 9 leds voor je. Maar die pastte bij mij er niet in. Dus ik twijfel of die er wel bij jouw in past.
 
ja maar bij de auto shop zijden ze dat je door het lagere voltage storing kan krijgen in je boordcomputer dus ik ben een beetje bang gemaakt voor die ledjes maar dat is dus niet nodig?? die kunnen er gewoon in??
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!