Openlucht filter op een AW (GTI)

Ik heb een open air filter van Forge. Ik heb dat gedaan om de 1.0 TSI wat aantrekkelijker te laten klinken zonder altijd met een brommende uitlaat te hoeven rijden :mrgreen: Zie het topic onder mijn post. Ik ben er heel tevreden over.

Monteren stelde voor mij weinig voor, maar ik kan niet oordelen over jou 'skills'. Omdat er voor mijn model nog geen set op de markt was heb ik die voor het vorig type Polo besteld. Daarom moest ik wel een opening maken in het beginstuk van het luchtfilterhuis. Hij valt er nu als het ware in. Dus koude lucht komt direct op het filter uit.

IMG_0561.jpg
Ik wil ook meer geluid uit de mijne halen. Heb je toevallig een video waarop hij te horen is met de forge?

Wil kijken of het het waard is om hem aan te schaffen!

zo top zijn maat
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Highline  1.0 TSI 95pk / chip 140pk 
Meer mensen die interesse hebben in een MST?

ik ga er toch een bestellen, uiterlijk maandag.
Wellicht kunnen we een mooi prijsje krijgen als we met een man of (?) bestellen. Komt uit de UK dus wie weet..
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!