ook even voorstellen: bandenman Polo 9N SDI

Twan welkom, je bent lekker bezig. Hopelijk ben je snel hersteld van je operatie zodat je aan de slag kunt. Straks heb je het hele huis vol staan met onderdelen. Ik mag hopen dat het vrouwtje een beetje rustig blijft. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Bedankt!! Gelukkig heb ik een eigen werkplaats waar ik voorlopig nog ruimte zat heb om alles neer te zetten (lees: te verstoppen) zodat de vrouw er geen last/weet van heeft!!
 
Volkswagen  polo 9n  1.9 sdi 
  • Leuk
Waarderingen: graafie en kawazxr
Kijk, dat zit dus wel goed. Je hebt heel wat in de planning staan, succes. ;)

Komt helemaal goed, bedankt!
Zodra ik tijd heb moet ik eerst een andere motor in mijn passat v5 hangen zodat ik in ieder geval vervoer heb, en daarna kan de polo helemaal uit elkaar om alles erin en erop te bouwen zodat ie in 1x klaar is......
 
Volkswagen  polo 9n  1.9 sdi 
Dit gaat iets leuks worden:rolleyes:

Dat is zeker de bedoeling!!

Ook nog op deze manier welkom, al hebben we elkaar al ontmoet :mrgreen:

Bedankt kerel!! airbag is inmiddels ook onderweg vanuit Duitsland.

Je bent lekker bezig trouwens met de aankopen!

Ja, moet toch bezig blijven....hahaha

Is het dak niet volledig anders bij een panorama dak dan?

Gelukkig is het panoramadak uit 2 delen, dus wanneer je het gat uit je oem dak hebt en de gaten voor de bevestiging geboord hebt dan
zet je hem er zo in.

Welkom.

Glazen panoramadak in een 9N? Dat lijkt mij wel gaaf.
Ben benieuwd wanneer je dat af hebt.

Dat leek het mij ook!! Voor zover ik weet is er niemand die met een elektrisch panoramadak rond rijdt in een polo.
 
Volkswagen  polo 9n  1.9 sdi 
Nou even een kleine update over de polo:

eergisteren reed ik over een voorrangsweg met 80km/u en op een kruising stond een vrouw te wachten met haar citroen c5, toen ik ongeveer bij de kruising was trok ze op en moest ik gruwelijk uitwijken waarbij ik over een verhoogde (harde betegelde) middenberm vloog en vervolgens op de verkeerde rijbaan terecht kwam waardoor ik, om 2 tegenliggers te ontwijken, de stoep op moest knallen.

Het gevolg is een schade van ruim €3000 euro aan de polo...........
Zoals het er nu uitziet ga ik de polo wel repareren, of de verzekering moet voldoende neertellen zodat ik een jongere kan kopen....wordt vervolgt.
 
Volkswagen  polo 9n  1.9 sdi 
Nou even een kleine update over de polo:

eergisteren reed ik over een voorrangsweg met 80km/u en op een kruising stond een vrouw te wachten met haar citroen c5, toen ik ongeveer bij de kruising was trok ze op en moest ik gruwelijk uitwijken waarbij ik over een verhoogde (harde betegelde) middenberm vloog en vervolgens op de verkeerde rijbaan terecht kwam waardoor ik, om 2 tegenliggers te ontwijken, de stoep op moest knallen.

Het gevolg is een schade van ruim €3000 euro aan de polo...........
Zoals het er nu uitziet ga ik de polo wel repareren, of de verzekering moet voldoende neertellen zodat ik een jongere kan kopen....wordt vervolgt.


Balen man, hopelijk wordt het voor jou op de meeste gunstigste manier opgelost.
 
Oei wat een pech zeg je mooie Polo met flinke schade door een fout van die Citroen pfffff.
Maar inderdaad hopelijk met jouw alles goed na deze uitwijk manoeuvre en alleen geschrokken.
Succes met de afhandeling en pakt het uiteindelijk netjes voor je uit.
 
Volvo  -  - 
Nou ik heb voor de Corsa een Renault Clio gehad en dat was een drama!
sindsdien ben ik huiverig over Franse auto's..
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!