ook even voorstellen: bandenman Polo 9N SDI

Nou ik heb voor de Corsa een Renault Clio gehad en dat was een drama!
sindsdien ben ik huiverig over Franse auto's..
Zo heeft iedereen wel wat met bepaalde auto's of landen. Vriend van mij heeft al heel veel auto's gehad en rijdt nu een Renault Megane CC. Beste auto die hij ooit gehad heeft. Ik stond laatst geparkeerd langs een Renault Vel Satis 3.5 V6. Die man was héél erg tevreden met zijn wagen. Dealer vroeg hem of hij geen interesse had in een nieuwe wagen en hij antwoorden: als je zo'n goede hebt als deze... ja maar die hebben jullie niet meer dus blijf lekker doorrijden.
Dus zo kan het ook.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Tegenvaller... Met jou alles goed? Dat is het belangrijkste tenslotte.

met mij gaat het prima, bedankt!

Balen man, hopelijk wordt het voor jou op de meeste gunstigste manier opgelost.

De schade-expert is inmiddels geweest en ik heb de polo vandaag weer rijdend gemaakt, hopelijk gaat de expert een beetje met de waarde
akkoord en komt het allemaal goed...

Oei wat een pech zeg je mooie Polo met flinke schade door een fout van die Citroen pfffff.
Maar inderdaad hopelijk met jouw alles goed na deze uitwijk manoeuvre en alleen geschrokken.
Succes met de afhandeling en pakt het uiteindelijk netjes voor je uit.

Geschrokken was ik zeker, maar alles gaat goed....

Oef, dat zal schrikken geweest zijn. Succes met de afhandeling.

bedankt!!

oh!!! Das schrikken!

dat was het!!

Wat moet die vrouw dan met haar verrotte c5 XD Frans he! is bagger

haha, als ik niet was uitgeweken dan had die vrouw voorlopig een enkeltje ziekenhuis gekregen, gelukkig heb ik dat kunnen voorkomen...
 
Volkswagen  polo 9n  1.9 sdi 
Even een kleine update: ben inmiddels bezig met een leuke upgrade voor als de polo straks omgebouwd wordt; er komt straks een kleurenscherm in het instrumentenpaneel waarop de diverse real time waarden van de ecu af te lezen zijn. Ik was al een tijd op zoek naar een instrumentenpaneel met een full fis display maar omdat deze niet te vinden zijn heb ik maar besloten om hier ook een leuk project van te maken.

2fc7b079800bd931544e9a36f7d35f09.jpg


Ook zullen in het display de waarschuwingen zichtbaar zijn van de lampjes die door het inbouw van het scherm komen te vervallen

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 9n  1.9 sdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!