Voorstellen Onze nieuwe aanwinst / VW Polo GTI (aw) 2019

Bij deze wil ik onze nieuwe Polo graag aan jullie voorstellen.
Na 9 jaar te hebben mogen genieten van mijn Polo 6R 1.6TDI met ca. 125-130pk en 320Nm was het tijd voor wat anders. We zijn ontzettend blij met onze nieuwe Polo met slechts 34k levenservaring :)
 

Bijlagen

  • ff5fe0c2-f6e6-4cd5-866d-7a637f7b48bd.jpeg
    ff5fe0c2-f6e6-4cd5-866d-7a637f7b48bd.jpeg
    301.8 KB · Weergaven: 135
  • IMG_1353.jpeg
    IMG_1353.jpeg
    360.3 KB · Weergaven: 132
  • IMG_1352.jpeg
    IMG_1352.jpeg
    849.3 KB · Weergaven: 132
Nice lekker genieten! 34.000 maar! netjes mijne heeft nu 226.000 dus dan weet je hoe goed hij het blijft doen met die kilometers mocht je die ooit halen haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
#HoMI even voor de duidelijkheid als het echt zo is dat deze Polo met een terug geschroefde Km stand is verkocht dan zou ik persoonlijk doodziek zijn en de auto verkoper het vuur aan de schenen leggen , met andere worden hij was met mij nog niet klaar.
Dan jou reactie mooie GTI lekker genieten , stel wij doen een zaak aan of verkoop doet er niet toe en ik betaal jou met vals geld zou je dan ook zeggen lekker genieten?
Het niet opgeven of terug schroeven van de juiste Km stand is pure oplichting.
Ik hoop voor #ramon1908 dat het niet zo is.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
#HoMI even voor de duidelijkheid als het echt zo is dat deze Polo met een terug geschroefde Km stand is verkocht dan zou ik persoonlijk doodziek zijn en de auto verkoper het vuur aan de schenen leggen , met andere worden hij was met mij nog niet klaar.
Dan jou reactie mooie GTI lekker genieten , stel wij doen een zaak aan of verkoop doet er niet toe en ik betaal jou met vals geld zou je dan ook zeggen lekker genieten?
Het niet opgeven of terug schroeven van de juiste Km stand is pure oplichting.
Ik hoop voor #ramon1908 dat het niet zo is.

Ik reageer niet op de vorige reactie. Ik ben oprecht blij voor de TS en laat vorige reacties voor wat ze zijn.
Vind wel dat je achterlijk fel reageert.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: iichel, Sal en Lau
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!