Voorstellen Onze nieuwe aanwinst / VW Polo GTI (aw) 2019

Kom je snel genoeg achter, bij de advertentie die zo juist gedeeld is staat op de laatste foto een chassisnummer, komt die overeen met die van de TS weetje hoe laat het is.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
Kom je snel genoeg achter, bij de advertentie die zo juist gedeeld is staat op de laatste foto een chassisnummer, komt die overeen met die van de TS weetje hoe laat het is.
Nou ik weet 1 ding zeker, als je als bedrijf een auto aanbied op de site, met boekjes open waar die op 61.000 nog een beurt heeft gehad, waar de teller op de foto staat etc. Dat je die niet online laat staan als je dit soort dingen gaat doen, dus ik gok op een klein foutje / typ fout die hier word gemaakt.
Lijkt me niet dat zo een bedrijf z’n naam met dit soort dingen te grabbel gooit. Maar goed hopelijk horen we nog van de Starter van dit topic hoe het zit!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik reageer niet op de vorige reactie. Ik ben oprecht blij voor de TS en laat vorige reacties voor wat ze zijn.
Vind wel dat je achterlijk fel reageert.
Ik vind in deze dat m1karabijn wel een punt heeft hoor. Het maakt voor de ervaring echt geen zak uit of je nu 30 of 65K op de teller hebt staan,maar als dit dezelfde auto is zou ik ook wel ff willen weten hoe het zat. Het verschil is een auto met 0KM op de teller of 35.000KM op de teller. Jij zou dat geen probleem vinden??
Zou het wel proberen uit te zoeken, kan typefout zijn of eenzelfde GTI met wel 65K op de teller die aan iemand anders is verkocht.
Hoe dan ook wens ik je natuurlijk wel enorm veel plezier toe met je prachtige aanwinst.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
Ik vind in deze dat m1karabijn wel een punt heeft hoor. Het maakt voor de ervaring echt geen zak uit of je nu 30 of 65K op de teller hebt staan,maar als dit dezelfde auto is zou ik ook wel ff willen weten hoe het zat. Het verschil is een auto met 0KM op de teller of 35.000KM op de teller. Jij zou dat geen probleem vinden??
Zou het wel proberen uit te zoeken, kan typefout zijn of eenzelfde GTI met wel 65K op de teller die aan iemand anders is verkocht.
Hoe dan ook wens ik je natuurlijk wel enorm veel plezier toe met je prachtige aanwinst.
Maar als je een zelfde GTI op voorraad hebt, wat is dan de moeite om nog een advertentie te maken?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Kijk maar bij audidealer muntstad. Die heeft bijna altijd 2 of 3 dezelfde auto's op voorraad waarvan alleen de kilo,meterstanden verschillen. De auto's hebben exact dezelfde kleur en opties. Toch heeft hij ze alle 3 als losse advertentie staan. KM verschillen onderling nog geen 300 KM.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
speculeren is leuk, maar het gewoon horen van de Topic Starter is nog leuker dan weet iedereen in 1 klap hoe het nou wel zit haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik vind in deze dat m1karabijn wel een punt heeft hoor. Het maakt voor de ervaring echt geen zak uit of je nu 30 of 65K op de teller hebt staan,maar als dit dezelfde auto is zou ik ook wel ff willen weten hoe het zat. Het verschil is een auto met 0KM op de teller of 35.000KM op de teller. Jij zou dat geen probleem vinden??
Zou het wel proberen uit te zoeken, kan typefout zijn of eenzelfde GTI met wel 65K op de teller die aan iemand anders is verkocht.
Hoe dan ook wens ik je natuurlijk wel enorm veel plezier toe met je prachtige aanwinst.

@Frans_WL
Nogmaals, ik reageer niet op bericht #12 en #14... Ik wil de TS oprecht feliciteren met zijn
aankoop los van alle reacties daaromheen. @m1karabijn denkt wel dat ik reageer op #12 en #14
en vind waarschijnlijk dat ik daar te gemakkelijk overheen stap en reageert dan erg fel op mij.
 
Laatst bewerkt:
Het is in ieder geval dezelfde foto, de standen in de digitale cockpit komen overeen. Wordt de km. stand in de DSG ook opgeslagen?
#HoMi dit was de reactie van #Sal voor jou reactie dus in plaats dat je antwoord geeft op deze vraag kom je met jou reactie dus ga ik er van uit dat je het niet zoveel uit maakt of de topic starter voor 30000 km is genaaid.
Mijn reactie was fel dat geef ik toe maar ik vind ook dat als je een reactie geeft het hele topic moet mee nemen.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
#Teun en dat is niet terecht want de auto heeft zeer waarschijnlijk 30000 Km meer gelopen en is de topic starter als het zo is benadeeld en bedrogen.
De Polo zal niet minder zijn met 64000 Km of met 34000 Km maar de waarde is toch denk ik een verschil van 2000 Euro.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
Jonge jonge hou nou eens op met dat gelul en gespeculeer, zo een bedrijf gaat niet een auto verkocht op de website laten staan met die KM stand en dikke foto’s, en die zelfde auto verkopen en nog even terug draaien, en dan lekker op de site met 64.000 km laten staan, wacht lekker tot de topic starter een keer reageert hoe dit in de war steekt voor we hier mensen allemaal af gaan zitten zeiken, de VW papieren zitten erbij van onderhoud, wat denk je dat dat waard is als die historie bekend is bij een import auto? Denk je dat ze er dan 30k afhalen? En die 2000 euro vergeet het maar. Zo veel verschil maakt dat niet, heb nog eentje te koop uit de lease! Origineel Nederlands 226.000 dealer onderhouden, willen ze nog 18k voor hebben
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en PoloDJ
Jonge jonge hou nou eens op met dat gelul en gespeculeer, zo een bedrijf gaat niet een auto verkocht op de website laten staan met die KM stand en dikke foto’s, en die zelfde auto verkopen en nog even terug draaien, en dan lekker op de site met 64.000 km laten staan, wacht lekker tot de topic starter een keer reageert hoe dit in de war steekt voor we hier mensen allemaal af gaan zitten zeiken, de VW papieren zitten erbij van onderhoud, wat denk je dat dat waard is als die historie bekend is bij een import auto? Denk je dat ze er dan 30k afhalen? En die 2000 euro vergeet het maar. Zo veel verschil maakt dat niet, heb nog eentje te koop uit de lease! Origineel Nederlands 226.000 dealer onderhouden, willen ze nog 18k voor hebben
en als ze dat wel zo hebben gedaan dan kom ik hier persoonlijk typen dat je helemaal gelijk hebt, maar tot die tijd wacht ik het antwoord van de TS af
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
#HoMi dit was de reactie van #Sal voor jou reactie dus in plaats dat je antwoord geeft op deze vraag kom je met jou reactie dus ga ik er van uit dat je het niet zoveel uit maakt of de topic starter voor 30000 km is genaaid.
Mijn reactie was fel dat geef ik toe maar ik vind ook dat als je een reactie geeft het hele topic moet mee nemen.


Ik geef het op, ik geef het echt op, naast andere forumleden ga ik het niet DRIE keer uitleggen...
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR en Anothergenius
@Frans_WL
Nogmaals, ik reageer niet op bericht #12 en #14... Ik wil de TS oprecht feliciteren met zijn
aankoop los van alle reacties daaromheen. @m1karabijn denkt wel dat ik reageer op #12 en #14
en vind waarschijnlijk dat ik daar te gemakkelijk overheen stap en reageert dan erg fel op mij.
@HoMi, dan heb ook ik jou tekst verkeerd begrepen. Ook daarvoor mijn welgemeende excuses. Dacht echt dat je m1karabijn verbaal aanviel.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en _Maarten_
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!