Onderdelen gespot? Deel ze met de rest !

Zijn dus inderdaad de allernieuwste van Dectane. Even een mailtje gestuurd naar de adverteerder jmf gadget. Er zit volgens hem dus xenon in met ingebouwde balasten en is storingvrij. Zullen ze de xenon dan zelf hebben ingebouwd? Als je trouwens op de foto van marktplaats kijkt lijkt het alsof de koplamp voorzien is van Angel Eyes. Nog maar even een mailtje sturen naar jmf gadget hoe dat zit met die xenon. Ik kom er nog wel weer op terug als ik antwoord heb gekregen. ;)
 
Net een mailtje terug gekregen, de fabrikant heeft zelf de xenon (bi-xenon) ingebouwd in deze set en zijn dus inderdaad voorzien van angel eyes. (nice) Hij heeft er maar één set van liggen en gaat weg voor 550 euro incl montage maar het is volgens hem gewoon 1 op 1 overzetten. Zal dan waarschijnlijk 500 euro zijn zonder montage. (vraagprijs marktplaats)

Iemand nog geld over voor een goed doel? Ik stuur je mijn bankrek.nr dan wel via pb. :lol:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Haha ja bedankt maar ik heb al contact met hem gekregen alleen ze zijn aardig prijzig ik zou eerst mijn velgen moeten verkopen en dan moet er nog een hoop geld bij alleen als het vandaag niet door gaat om mijn velgen te verkopen wordt het moeilijk maar goed ik heb geen haast velgen zat in het land hihihi vond deze alleen erg mooi als breedte set zitten adapters bij krijg alleen niet de porsche logo's die schijnen heel duur te zijn gelukkig heb ik een polo :roll:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!