Onderdelen gespot? Deel ze met de rest !

Klopt, misschien dat enzo je hierbij even kan helpen of iemand anders in je omgeving?
En qua stevigheid, 3M is wel een goed merk, maar daar durf ik verder niks over te zeggen aangezien ik dat ding niet kan monteren (heb de navi unit op t dak zitten, ipv alleen de spriet)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik heb de standaardspriet en ik luister nooooooit mijn radio. Echt nooit.

Dus ik denk dat dit voor mij wel een leuke upgrade is, aangezien ik geen waarde hecht aan de antenne.

Ik ga wel vaak door de carwash, en heb t gevoel dat die ooi erafgewassen wordt door de carwash.

Lijkt me wel leuk voor 10 Euro.
 
Dan moet die bij jou passen inderdaad en als je de advertentie mag geloven heb je nog steeds goed ontvangst met dat ding, dus ben benieuwdStick Out Tongue

En dat kan ik me voorstellen ja, maar lijkt me dat 3M wel goed spul levert en als je in acht neemt dat het oppervlak droog, schoon en ontvet is als je m erop plakt zou t toch wel aardig moeten blijven zitten ;)

Voor 10e is t idd wel een geinig ding!
 
VW  6R  1.2TDI 
dan moet je even contact opnemen met de verkoper, ze verzend zowat altijd wel naar nederland, alleen staan de kosten er nooit bij aan gegeven ;)

schwarz Shark Haifisch Antenne Dachantenne Autoantenne Hai Haifischflosse | eBay

ik heb het object even via ebay.nl opgezocht zodat alles in het nederlands staat ;)
dus dan klik je even op de naam van de verkoper, op contact opnemen met verkoper, verzending aanklikken en vanaf daar zou het zich moeten wijzen denk ik.

let er wel op dat je je vraag in 't engels typt Stick Out Tongue

en als je dan reactie hebt, kun je op kopen klikken en dan wordt je in 't schermpje daarna (of een ietsje latere) gevraagd de verzendkosten naar nl op te geven, dan vul je het opgegeven bedrag in en komt het goed ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Op zich zou dat nog niet eens het probleem hoeven zijn. Maar er staat ook: Fit: VW CC,2008 BORA. En dan past het volgens mij toch echt niet...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Geen idee, eerlijk gezegd. Heb heel weinig verstand van 9N(3) Polo's. :grin: Past een Bora achterkleplogo op een 9N3?
Vind de rode variant trouwens mooier voor op de achterklep!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
krijg je dan niet erg een hoog sjonnie gehalte?

ook streetlegal? trekt volgens mij wel de blauwe petten aan lijkt mij...

en je moet idd in je draadjes knippen om stroom af te tappen.
kzou er dan wel wat krimpkousjes erover heen doen anders krijg je elke keer storingen...
 
Mwa.. geen orgineel leer + airbag uit

nieuwe airbag en plaknaat repareren,
hooguit 100eu werk.
gewoon stoel bij een bekleder neerzetten.
niet veel werk vind ik.
en als je een interieur laat bekleden ben je zo 1200eu kwijt.
t is een mooie optie.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!