Onderdelen gespot? Deel ze met de rest !

Bij Aldi hebben ze vanaf 17-3 een momentsleutel voor 18.99 in de aanbieding:

Draaimomentsleutel
- Merk Top Craft
- 1/2 duims, 42-210 Nm
- verlenging 125 mm
- 3 doppen: 17, 19 en 21 mm
- in kunststof koffer
3e9db1148be272c83d32d8ade8647579.jpg



Is dit wat om zelf velgen mee te wisselen en wat ander klein spul? Of toch beter de duurdere te pakken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik draai schroevendraaiers en bitjes van TopCraft altijd erg snel stuk, maar met zo'n momentsleutel zal dat wel wat meevallen. En gelukkig komt het draaimoment van wielbouten niet zo precies. Maar je weet natuurlijk nooit of je ooit nog eens zelf kopbouten gaat vastdraaien.
 
Als je voor de momentsleutel wilt gaan, zou ik nog een dagje wachten... Stick Out Tongue
Hahaha, ik zie t:lol:
Mijn fout, dat wordt zaterdag Stick Out Tongue

Ik draai schroevendraaiers en bitjes van TopCraft altijd erg snel stuk, maar met zo'n momentsleutel zal dat wel wat meevallen. En gelukkig komt het draaimoment van wielbouten niet zo precies. Maar je weet natuurlijk nooit of je ooit nog eens zelf kopbouten gaat vastdraaien.

En precies mijn idee, kan misschien nog wel eens een keer van pas komen onderweg ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Vraag me af of de ontvangst nog wel voldoende is, ik kon het goed merken toen ze me spriet van de Polo hadden gejat

Staat in de advertentie dat het blokje ook nog aangesloten dient te worden op de originele 16v aansluiting en dat de set komt met m5 en m6 aansluitingen, dus mijn vermoeden is dat daar nog een antenne in verwerkt zit, maar zeker weten doe ik t natuurlijk niet ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!