Onderdelen gespot? Deel ze met de rest !

dectane heeft nu ook led achterlichten op hun site staan voor de polo 6R

https://www.dectane.de/product_info...eckleuchten-vw-polo-6r-09----black-smoke.html

Mijn wenkbrauwen gingen omhoog toen ik de achterlichten zag (met sprankje hoop dat ze op de VW Golf 6 zouden lijken)

maar damn wat zijn ze lelijk...lijkt totaal niet op de Golf versies... :S ...nee dat word hem niet

trouwens waarom zijn al die lampen altijd niet op voorraad (geel lampje of rood lampje bij beschikbaarheid)
wat voor bedrijf ben je dan als je wel een mooi website kan bouwen maar niet kan leveren...moet het allemaal één voor één gemaakt worden ofzo op een zolderkamer???!?!
 
trouwens waarom zijn al die lampen altijd niet op voorraad (geel lampje of rood lampje bij beschikbaarheid)
wat voor bedrijf ben je dan als je wel een mooi website kan bouwen maar niet kan leveren...moet het allemaal één voor één gemaakt worden ofzo op een zolderkamer???!?!
Twee sterretjes voor het artikelnummer betekend dat ze nog in ontwikkeling zijn. En als de eerste zending de fabriek in Azië verlaat, duurt het nog 2 maanden voordat de boot in Duitsland is.
 
Mijn wenkbrauwen gingen omhoog toen ik de achterlichten zag (met sprankje hoop dat ze op de VW Golf 6 zouden lijken)

maar damn wat zijn ze lelijk...lijkt totaal niet op de Golf versies... :S ...nee dat word hem niet

Dat dacht ik ook op mn smartphone maar nu ik ze goed bekijk wordt het em toch niet die twee hoekje hadden andersom moeten staan misschien was het dan nog wat
 
Twee sterretjes voor het artikelnummer betekend dat ze nog in ontwikkeling zijn. En als de eerste zending de fabriek in Azië verlaat, duurt het nog 2 maanden voordat de boot in Duitsland is.

ah op die fiets...maar eigenlijk kunnen ze beter niks posten...gewoon wachten tot ze het in voorraad hebben en dan fotootjes posten
nu komt er iemand op de site en die denkt hey leuke achterlichten...bam half jaar wachttijd haha

maar die koplampen wil ik dan weer wel Big Grin LED lichtjes !!!! Big Grin Big Grin Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!